oh, tillfredställande är nog rätt ord. del2

hahah partyvågen 2007*. jag lever i det förflutna ..



*skrev partyvågen 2006 i det förra inlägget.

livet är rätt oförutsägbart. vill nog kalla det rätt tillfredställande för tillfället. jag trivs så att säga..?
första dagen på jobbet imorrn. nervigt värre. mitt hjärta ligger på paus, viloläge :p
och jag måste för hundrasjuttiotredje gången påpeka för mig själv att :
sluta bry dig så mkt om allt madeleine, det ordnar sig :)

det är regnigt väder och kusinen kommer snart! .. trivsamt och mysigt.
skor kvar, men hoppas hon har ett par som passar. hittar inga trevliga jobbskor för tillfället :/
david har fått mig att tycka om system of a down - radio/video .. så den går rätt ofta på repeat.
nåå sista dagen som arbetslös då.. hoppas den bjuder på nått trevligt.
filmkväll nån?



dagens appråpå:
kärlek&respekt!

*************************************

inget jobb imorrn. frimis börjar ja på den 10 april när den nya restaurangen börjar!
meeen ska jobba heeldag på brigaden på torsdag. så det blir jobb i veckan iaf. tuur de iaf :D
regn snö och all möjlans storm har de vart idag, men mysigt värre så kom kusinen Esme förbi och vi brände reagge cd:s och käkade pizza till shan atci. riiiktig mysdag!

nu känns det som om jag vill mata film efter film, riktig filmnatt, ska ja orka me det måntro? behöver ta ett långt bad och rå om mig själv med.. men ska nog städa i lyan lite först..  typ såndär grovrengöring. skrubbelibubba badrummet och sånna saker. pluttis ska komma i veckan och hjälpa mig me lite grejjer, oså kommer min hylla på söndag. nu har ja ju mina gooda luktljus att fylla hyllan med. myyyys gånger tusen.

ibland känns det sjukt skönt att bara leva.. flyta med sådär.
var kommer mitt lyckorus ifrån denna gången?

mys hos kusin med nina imorrn! alltid uppskattat :)


dagens appårpå2
: slöläsa harrypotter är nog grejjen med lyckan? jag vill oxå vara häxa och leva bland trollkarlar och magi :) länge leve min underbara fantasi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback