oh, the sun is shining.

soolen skiner och jag ska iväg till provjobbandet. fixar jag det idag så jobbar jag veckan ut. fan så skoj :)
är lite nervös dock.. aja , nu äre frulle sen tar ja en promenad till stan och infinner mig där ja ska vara.

sola med niss&sar senare, och en lååång mysig fika med ninis i soolen!
även lite guitarr heroes övning kanske?
mest av allt vill jag ta hand om dig som sliter ut dig,lite massage kanske?

sommarn är på G damer och herrar! kärlek!

image138
sen måste jag tillägga att jag har världens sötaaste kusin!

dagens appråpå: jag kan inte tänka mig att starta dagen utan att slicka mig själv / citat från koalan i the wild.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vilken gullig kusiiin:)

2007-03-29 @ 21:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback