oh, sweet uppdatering efter partyvågen kanske?!

jaah nu har partyvågen blivit avklarad, kan väl inte vara nån som missat att fatta det antar jag?
så  nu sitter jag här och önskar jag kunde göra om den igen o igen o igen. var faktiskt riktigt lyckad.
även fast jag sitter  här och tycker synd om mig själv för att ja har så ont i örona med fuckad hals och en näsa som bara rinner.. men så ere. blir att smörja in sig med vick och hålla tummarna att man blir frisk till imorrn.

jobbade i torsdags , första gången på länge. blev brigaden. jobbade nästan 15 timmar på raken, rätt sliten efter kan ja lova. men behöver pengarna så det var värt det :) himla roligt att komma "back on track" så att säga. stoort vare iaf.
ytterligare en jobbintervju igår. provjobb på onsdag @ BarBQ , himla skoj med tanke på att jag tycker om stället massor. sen vare jobb där onsd tors fredag.. så får vi se hur de går. tydligen så är det lunch så ja kanske pallar att jobba dagtid på barBQ och kvällar på frimis?  (börjar ju där den 10nde april) hoppas iaf att de blir så ja kan jobba på båda ställena. för de verkar bra som fan på bägge..och jag är för velig för att välja :)  har ju inte mkt för mig nu, så ja jobbar gärna jääärnet.
så det blir asien vintern 2008 .. 
sticka iväg på en sån där halvårs resa som är obligatorisk för ungdomar på 2000 talet innan de blir riktigt "vuxna" .. haha

image121


aja partyvågen iaf.

emelie (från M-stad) kom hit skapligt tidigt och jag som va segast i världen efter att jobbat skiten ur mig dagen innan va inte riktigt pigg. sprang till apoteket och kollade va de fanns för alternativ till piggna till. koffeintabletter, men de hade för många biverkningar. så de fick bli kaffe om de behövdes. jag o marie skulle köra "varannan" grogg och kaffe.. haha lr hur.. mat mat och stress packning. jag hann inte systemet så marie va världens ängel och kila dit åt mig!  som vanligt kom ja springandes osminkad och världens stress för att upptäcka att typ 7 bussar redan var fullsatta med fulla ungdomar ( klockan va 15.00).. men som tur va kom de 2 och plocka upp oss efterslirare.. våran chaffis anders va en såndär perfekt ungdomsbusschaffis. DYGNSKÖN :) lkpg L3 bästa bussen. börja lite seeegt med stämmningen, även fast vi försökte poppa i oss massa cider och bli partyy.. nån lustig karl som satt o försökte få me mig på bild. hur mkt jag än vägrade. undra om han lyckades tillslut?
aja efter mkt tjat från brudarna vågade jag mig fram med min "sveeenskt party" cd och genast va bussen igång. fina stämmor till alla sommriga svenska partylåtarna. skönt.  sen att de va nån neger med "bevara negerbollen" tröja som skulle fram och läspa ur sig massa dåliga skämt gjorde ju inte saken bättre. haha

stod i toakön (aah de hade toa på bussen som chaffisen ville att vi skulle undvika, men ingen klarade) marie hängde bakom när killen i sätet framför luta sig fram och erbjöd mig 500 för att få pissa före mig. han dog av kissnödighet. jag sa att vi dog med. men han envisades. och jag drog fram handen och sa : ge mig pengarna då.
så fick jag pengarna och killen + hans vän sprang in på toa sammtidigt och pissa. marie hetsa och tvinga på sig halva lappen för att hon "stod bakom" mig och oxå fick vänta. sure thing :) så va våran förfestsprit betald.
tack för fyllan sa vi :) emelie grämde sig över att hon inte med stått i kön men kom över det rätt snabbt med tanke på att kvinnan jobbar heltid och har cash :) haha

envisades med att köpa upp hela lappen på taxfree.. blev bacardi razz, turkisk peppar och massa smirnoff ice.  
sen minns ja inte så mkt. pratade engelska med ryssar som jag vägrade tro va ryssar. "its just that all the swedish guys always pretend the are english in attemp to flirt with the girls". haha roligt hade vi iaf. ciggarett tiggare och skålkompisar fanns de gott om. dansandet kom igång i "svenska baren" .. jag försökte även översätta alla sånger.. "you are king king king in the baaar" hahahaha ..
förfest i hytter, där även jag började röka inne till slut.. haha skällde först ut alla för att de rökte i våran hytt sedan tog ja en ciggis själv. så skare va ;D hängde tydligen rätt mtk ute på däck och yrade.  undvek mingel fotografer..
letade kopior..  skulle ha "sex" ..

image129
image130

Men va ere du letar efter då? -antingen ska du va typ 2meter lång.. smal brunt hår och bruna ögon. eller så skaru va lagom längd lite mer muskler blåa ögon och blont hår med en himla bra humor :)
- då är de rätt kört för båda oss? 
- aah de tror ja nog ass..
sedan trippade jag iväg..

minns att ja "hoppade" med pluttis till några artister... undra om han vet vilka de va? haha ..
natten spenderades nog mest me freddy, har för mig att de va lite djupsnack och sånt som hör till bland nära vänner..haha minns inte ett bajs om vad. men endå.hahahah minglande mellan efterfester, och letade hetingar. hittade inget som godkändes så vi dansade järnet, hamnade på nån lustig efterfest på plan 2 och däckade framåt morronen... haha

image131
image132
efter ca 3h sömn vare dags att vakna igen, jag var superbakis och ville dö typ .. haha men de va bara att fixa hjärnan och tvinga i sig mat och smirnoff ice..  party igen och modeshow. sista handladet på taxfree och tränga ut oss till bussarna. där va partyt igång. åkte nog med halva lhc klubben, såg ut som de på flaggan och alla lhc ramsor. haha .. himla trevliga killar iaf. en va riktigt söt med sina smilegropar. hoppas vi syns ute ;)

hörde en kille mumla på morronen nånstans på däck 8 ..
"shiet tror killen brevid yra om att han hade beställt taxi"
hahahha, undra vilken adress han angav. "östersjön 3a" .. haha
HIIIGH FIIIVE. var nog ordet som ekade mest.. alla som sett borats film fattar uttalet med :)



idis och saris hade ringt och skrikit att ja inte va välkommen hem om jag inte knullade med tre personer.
haha yeah. sen yra ja nog lite till med dem i telefon.

jag blev full och saknade griisen, iomed att han fyller snart så köpte ja nått han tycker om :)
mhm jag är lite rolig ibland, fick även lite ninis saknad kan ja lova, iingen som ringde mig där inte :p
hitta en flaska med en gullig tjur som liknade henne:D
till mig själv blev de chokladkaker.. hahahah a.. sen va pengarna slutttt!


-pluttis vem vare du försvann in i hytten med? din hora :p



macdonalds sög i linkan, ingen service där inte. begärde pengarna tillbaks och drog hem och åt mackor.
Em och jag förfestade. kom igång en del och drog in till stan. mötte niiinis som kramade sönder mig efter att knappast ha överlevt en fredag utan mig. så jävla sööööt, där fick man ett välkomnande kan ja lova :)
aja in på kroggatan iaf och skulle in på platå lr platens . men nej. klockan va två och de slog över till sommartid.
hej klockan va visst 3 då.. hade inte hört ett ljud om det? happ. så vi köpte groggvirke , drog hem till mig och fortsatte festandet. va tänkt att vi skulle dra på efterfest. men Idah den slynan försvann i ljungsbro så 2h bestod av att ta reda på var hon va. tillslut när hon va återfunnen hade nina däckat i soffan, och emelie sov för längesedan i sängen.. så jag satt på min balkong kände mig äckligt party och saknade paaartyvåågen framåt sex på morronen sa ja. haha så skare va!


söndagsbakis med nina och johan. all fet mat man kan tänka sig. varför e man sån bakis moffare för?
myyys med idah igår, mådde allmänt skit me tanke på min förkylning som åkt till öronen. men de lyckades bli mys endå. förutom natten då jag låg och gnydde för att jag drömde mardrömmar nån stopp. usch va rädd jag va :(
vill typ aldrig mer sova .. uschling.



sola med sariiis och mr.niceboy idag? äta glass? bli frisk? myysa massa med ninis?


dagens appråpå: haha saaaris är sötast, sööt blogg tillägnad kärlek åt mig och idis. det tycker vi om♥ HIGH FIVE!

Kommentarer
Postat av: Sariiis.

Aaaaaaaaaaaaaaaaaah :) det ska bli den BÄSTA så att säga <3
jag skrev så för att ni faktiskt är dom bästa.
Love love love :)

2007-03-27 @ 15:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback