oh, svååår att tyda är vad du är.

freddy kom nyss förbi, ville ha röksällskap.
madeleine vinglar ner i mjukistofflor och något hon slängde på sig i all hast.
kom hem för typ en halvtimme sen, av med gårdagens kläder och förberedde sig för att hoppa i säääng.
men efter att ha satt i mobiltelefonen i laddar (den dog inatt) så har den ringt konstant.
herregiid mina hjärtan, jag leeever :D och jag är grymt på ikväll, så här behövs det telefonterras :p

bästa citatet från igår:

"mm, kan ju säkert bli sköna 3 minuter"
-gumman, kom hit så ska ja visa att jag bättrat mig,
det kommer bli de bäästa 4 minutrarna i ditt liv!



livad gårdag.
mormor är bääst! ♥
besök på niinis jobb och vrålåk med söta pojkar.
himla snygg bil och hög musik i världens fart, vem blir inte partysugen?
bengan&emmie, pekka mingla upp en sväng och rööött för hela slanten.
va skapligt seg men tillslut kom vi iväg till pojkarna.
hade iof tappat emmie påvägen, den slyyynan *fniiisss*
hiimla intressant bussfärd och funderingar på hur gammla vi börjar bli.. jisses.
hiimla sööt pajas och härligt prat om gamla tider, lite ånge dialekt och koffeintabletter.
system of down - radio/video , kamagra och skäggstubb. hångel och obekvämt prat.
svettigt, släppa väder, "komplimangdejavu"
sötaste pajasen och dåligaste skämten, du har alltid varit fiiin i mina ögon.
mys med dig är på höög status i mina ögon. absolut :)
jag har blivit lovad filmkväll klockan 6 på söndag. hoppas du håller det denna gång.
MCtur i veckan, halleluja. ja kommer dö? fan va härligt!!!!
cepefylla, känsligt prat och kasta gris? mysig natt tillslut iaf.


lite sömn, skinande sol och stress.
trasiga klackar, rödögd och knullrufs(?!).. vilsen och skakiis.. emmie tvinga mig frysa och skratta.
tornby hade alldeles för mkt folk med tanke på hur jag såg uut. herregiiid.
systembolaget, hämta skorna på klackning och somna på bussen hem.



PARTYMUSIK. MAAAT .. välbehövd dusch och sova eller fixa energi?!
Freddy har utflyttningsfest ikväll och johan har fixat fribiljetter till platå.
tjejerna rödvin och efterfest? syns i viiimlet!

Niiice priiiice.. psssccchhht! säger jag bara:)


dagens appråpå: bröstfixering på högsta nivå :)

Kommentarer
Postat av: ajdahh

jag veet.. :( uschiamig ass..
saknar madde! när ska vi ses?
ska du ut på onsdag?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback