oh, sjung halleluja och prisa gud.

vårstädningen började igår!
fönsterputs och grovrengöring gäller..

reaggekväll efter kusins önskemål, nina var döende. hehe
hansen nina esme demba. myyys! sen kom nisse och besökte, kollade gammla bilder och skrattade. alltid lika roooligt! frammåt natta så skjussa nisse hem barna, rooligt att åka bil!! lj-bro vägen är het med hans bil!
350 häst eller vad de nu yra om, säger inte mig så mkt, men äääckligt snabb/fin bil sa ja!

massor med yrande om allt möjligt igår, massa skratt och sånt. fiiina vänner har jag!
tyvärr drack ja vin så ja minns inte så mkt av allt roliga som sades :)

myys me pekkis inatt. chilenska prinsessan kallade han mig innan vi somnade. så söt!!
tur att man har mysiga killkompisar som inte är kramrädda.
vaknade asglaaad, tvättstuga och orup (pekka är svenskbög)

sooola med nisse&saris. hem till niiina och tvätta (stackarn jobbar ihjäl sig , så jag hjälpa lite) packa grejjer för imorrn ska JAG jobba. fixa massa me mina pengar osv. roooligt liv!!

drömmde att vi skulle åka, och att jag glömt biljetterna hemma. börjar få resfeber.
hha ha partyvågen here we come
drömde även om dig för första gången på länge, mysko.


dagens appråpå: jag känner mig superglad på nått höger?

Kommentarer
Postat av: ajdahh

haha åå min soet-maddi!
nae, inget nude & inte karlar. iallafall inte åt oss båda. HAHA.
TACK för att du tycker synd om mig ass, det behövde jag ;)
vart håller du hus då tokfia? alldeles alldeles botta är hon? :O
SAKNAR DIG, NÄR SJUTTON SKA VI SES! Pussiii


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback