oh, så vare en till arbetsintervju..

tillägg från inlägget för i lördags, eller mer citat så att säga :
"jag har herpes på mitt finger"
"jag älskar dig, så jag kommer gråta på din begravning"



vilken underbar dag. möte inne istan. där jag fick höra att vi väntar med att skaffa praktik, tills om 2 veckor.
gud så härligt?! .. jag har 2 veckor att skaffa jobb på!!
påvägen hem så ringer telefon, frimis ville träffa mig efter att de läst min intresseanmälan!
sikken tuuur?! tänk om jag får jobb där :) hoppas!!!

det är onsdag , solen skiner , jag har rödvin och det blir första vårfikan på stan senare.
partey och ståhej ikväll?


Kinesiskt ordspråk:
Lev som om du skulle dö imorgon, Älska som om du aldrig blivit sårad och Dansa som om ingen tittade.


dagens appråpå:

för att jag vill bara ha jobb så är jag glad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback