oh, nu är humöret på topp igen :) le och världen ler med dig.

http://www.youtube.com/watch?v=uzA0nG_PurQ

bästa låten just nu, blev kär i den häromveckan när jag såg videon, men glömsk som jag är så glömde ja bort den ett tag, men blev påmind idag. videon är skööön :) texten är iof ännu bättre. har för mig att ja skrev den i en blogg ögonblicket jag blev kär, men orkar inte kolla om det minnet stämmer...

okej fick deppanfall igår, längesedan faktiskt :o tyckte inte jag fick tillräckligt mkt uppmärksamhet och nått kändes fel, minns inte allt jag sagt i lördags så hade lite ångest över allmänna saker typ :p
meeen sötnöt verkar inte mer lustigare än vanligt. allt verkade lugnt när han hörde av sig idag iaf.
haha men wtf, om inte killar i mitt liv är knepiga så hade de aldrig fått nån plats i mitt liv.
drar mig ju bara till sånna  :)



aja trevlig dag bland pojkarna på min "dagsgrej" .. skickat ut äckligt bra ansökningar och allt känns rätt himla bra för tillfället.. herregud hur mkt hormoner har jag inom mig igentligen, man kan ju tro att jag väntar barn eller nått så som jag beter mig, men de kan ja lugna alla med..
här blire inga barn en på ett tag. är mer noggrann med ppillrena än någonsin just nu.
måste hinna resa asien runt o grejs innan jag ska bilda familj :)
menar säg näär jag kommer hitta en karl som klarar av en krävande mig lixom :p ?


sööta vi är bengan/jag



luchat med bengan som
 berättade allt smaskigt
 skvaller från invigningen
 av den gamla nyöppnade
blueheaven som var igår.
haha riktigt skoj och
 härligt att pratas lite med
 henne. längesen bejb!
 ska parta till det snart med. 
blir ju rätt vilda tillsammans
 vi med, iaf när vi kommer
 överens och är glada ♥




för att såhär söta var vi för några år sedan :)


igår vare iaf en såndär superknepig dag ju, först så vare värsta bombhotet på ikeahuset, alla fick utrymma hela ikea, och sen va alla bilar tvunga att åka därifrån och allt var totalkaos, folk var asrädda, små flickor grät och personalen visste inte var de skulle ta vägen utan hemmanycklar pengar och jackor, herregud.
aah, va ju o hälsa på nina atm så jag hängde med H&M folket under hela kaoset. slutade med att hela ikeas personal fick sitta o fika på biltema i väntan på att de skulle få reda på vilka återgärder alla va tvugna att ta, stackars nina fick åka hem utan väska, andra fick åka hem utan jacka och pengar. jah allt va kaos. sådär konstigt tur o oturen så fick nina sluta tidigare, vi åkte hem till empah o hämtade boxen som hade en fjärdedels vin kvar och myste till det lite hos nina, efter att jag försökt tjata med henne på en sväng på stan och kika läget gav ja upp tog sista bussen hem,  deppa lite allmänt som märks på förra inlägget och dooog i sängen, vaknade imorse av att sotarn skulle rensa ventilerna, tjena hej, en yrvaken madde med rufsigt hår och morgonrock står där o fattar nada, skitigt kök och grejjer fick hon skämmas för med :/
synd att ena karln var rätt söööt där i byggbrallor o skit. att jag jämt ska ha sån otur :/ haha


aja hände en del positivt med kan ja lova. spenatlunch och massa minnes prat med mormor, längesen vi pratade om morfar. alltid lika härligt, han var bäst min morfar. ingen tvekan, och min mormor är himla stark som har klarat allt så bra. det gör inget att jag kan få höra samma sak 456 gånger. jag lyssnar lika glatt endå, tänk lixom att ha levt med nån hela livet och sen helt plötsligt bara va själv. hallå de skulle ju fira deras 40 åriga bröllopsdag ju.. hoppas jag blir lika lycklig som min mormor varit iaf!!
sjuuukt att när de köpte lägenheten 1969 kostade den 2000 kronor. nu är den värd en halv mille.
hyran låg på 700 kronor, nu ligger den på 4400.. va ere som händer me världen ass?



sen kom mitt samtal. jag ska på jobbintervju.. imorrn kockan 16.00 superspännande. värsta coola jobbet. jag måste få det. sååå idag så har ja typ gjort av med alla mina pengar lr nått. shoppat 3 klänningar. jag blev så sjukt kär i dem att jag var tvungen ju :$ 2 svarta och en ljusröd typ. passar mig jättebra (jag kommer bli toooksöt), varav en va ja ju tvungen att köpa till intervjun imorrn, är ju skitnervös lixom. de andra bara föll med. haha herregiiid! förklarar mer om jobbet imorrn när jag vet mer, bered er på sjuukt spännande jobb om jag får de iaf. sen kommer jag inte va hemma så mkt då.. men ni har ju klarat er utan mig förut :)
i will always be around, around, around.. som johnny cash! haha


ska dra mig in mot stan snart igen, skönt med lite promenixer. besöka systemet och solariet vare tänk jaaa, blev lite rädd för min spegelbild imorse när jag bländades av min bleka nuuna :p  oså ere ju HEEELG IMORRRN, röjjsi asusual. och tääänk på mig imorrn klockan 16.00 för då är jag äckligt blyg och nervös kan jag lova, gör redan ont i magen.. ska till mamma nästa vecka och slappa en hel del. sköönt kan ja lova.

Monsterhouse - den som har oscarsnominerats och steven spielberg regiserat osv.. den är äckligt bra? haha visserligen är den animerad. men endå.. älska! jag är nog lite av en dreamer bland animerade filmer ass. de är riktigt bra nowadays. såg iaf den i tisdags, sen va ja ju tvungen att träffa min idahoe för hon skulle till london. så i tisdags gjorde jag ett besök hos pix där de va filmkväll, trevligt som vanligt. departed som jag såg på bio med grabbsen i barcelona och smala susie som knarkade ihjäl sig. burst pix idah sara och jag. längesen. fick höra sånt jag inte vill höra. men jag ska sluta bry mig.
 vill du förstöra ditt liv så gör det.

aja massa skrattande och mys iaf slutade med
lite skvallrande i saras bil hem, och somnade i idahs säng.
gör inget ja inte skulle gjort nu när du lever loppan i london hjärtski!

dagens appråpå: Lidl har våran lasagne som vi åt i Barcelona, godaste lasagnen, tipsatipsa* ska nog svänga förbi där nån dag. saknar barcelona mer o mer faktiskt. speciellt mina tjejer ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback