oh, LHC är eeeeeelit!



hhaha, jag och nina hade dagens på bussen idag. fan va skoj det är att åka buss ibland.
disco och förvånande läten gjorde dagen ass.. rätt jävla internt, men jag kan ju lova att killen lär köpa nytt busskort.. och utlänningen lär ta livet av sig för att hon är skäggigare än nina 8-)


LHC VANN!!!!!!
fan va lycklig jag va, jag och nina va i ekängen och följde matchen med spänning.
6-2 ... stackars färjestad, brorsan gråter krokodiltårar nu, ska skratta i hans ansikte sa ja .. *grym storasyster*
NU VINNER VI SM GUUUUUUULD FÖR TUSAN GUBBAR!

image141
image146

SOMMARN
ÄR NÄSTAN HÄÄÄR.

. så jag och nina
 fira och sörja
(fira mitt nya jobb,
sörja att nina slutar )
såååå vi tog ..

image143

några öl igår då.. slutade med att nisse skjussa in oss till krogen.
men ingen av våra hetingar var ute.. så vi drog hem till nina och dog.
jag däcka i sängen och hon i soffan. vaknade av att ida ringde och sagt att hon ringt som en galning, hur död var jag när ja inte ens vaknade av mobilen? haha..mitt sömndruckna jag blev genast pigg när jag fick höra att hon hade min kärlek brevid sig.. haha ja skulle tyckt han va söt sa hon, fast hon tyckte inte det. haha..fyllis. sen att både jag och nina flög upp när "svt" började sin sänning på den oavstängda tvn som tydligen hade högsta volym.. hirrigiiid.. och jag som skulle upp till jobbet :o

jobbat ons - tors nu.. ska även jobba fre lör.. fan så skoj.. BarBQ .. riktigt najs. trevlig personal och fin restaurang :)


hittade en sötnöt på partyvågen som jag gärna träffar igen, idahoe har fixat fest med han i påsk weeiiihoo :p
behövs nog när mr.D inte riktigt visar var skåpet ska stå..


image145








jag har fått en ny kompis, han heter gösta
och är typ sötast i världen.
när jag inte har nått att göra brukar ja leka med han.. mohahah..












Pjääri fyller 22 idag.
jag&nina ska förbi när jag vaknar och ge killen en grattiskram osv..
han kom ju faktiskt till barcelona och firade min födelsedag
inte riktigt samma sak nu, men han är endå värd den bästa födelsedagen gubben.
hihi nu är du gammal :)
även
Petriiis fyller 20 idag!!! min lilla petra som jag träffa i barca, som vart i lkpg och hälsat iomed att hon bor i oxelösund. nu är hon stooor och kan köpa systemet sjäälv!! synd att ja inte kan va hos henne o fira födelsedagen.
stoort grattis till er båda iaf! tyyycker om er!





image139









träffade esmeralda
och leandro på stan
 idag. jag ville rymma
 med honom.
 vi klappade händer
och mådde bra.
det finns ingen
 sötare bebis
än han. han är
min guuullegris!





























btw, hade världens diskussion över min lampa häromdan, finns det nått fulare?
fy för saker man får av föräldrar som man inte kan visa att man ogillar..
mamma älskar den :/




Dagens appråpå: FATTA, LHC VAAAAAAANN!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback