oh, jag fick jooobb jue :)

no more glasfibernaglar. har uppehåll med tanke på att ja fick jobb :)
friiimis! börjar på tisdag? så hiimla roligt :D:D tacktack!

Nina har blivit befodrad.. hon ska bli vm:are. men iomed att ingen fattar riktigt hur svårt och vilket ansvar det jobbet innebär (även jag) så förenklar vi det och säger avdelningschef typ fast mycket bättre ;) så massa grattis!!!
men vem hade trott nått annat om den flitiga tösen .. som ankan kommenterade det, jag citerar:
"ja det är ju inte underligt, du springer ju massor hela tiden" ...

f
örsta ölen ute igår. lapin kulta, bänk och sol. sen frös vi ihjäl :/ :p

så igår firade vi :) heeeej rödvinsbox!
"toarulletoarulletoha ha ha rulle" .. shan the man är en given förfest deltagare för mig & nina.
sen fastnade vi på balkongen och hade vårat balkongsnack, va fan längesen?
ooooså drog vi till änk och carro i vasastan.
efter att ha influerats av dem så funderade jag och nina. är det dags att vi skaffar något ihop så slipper vi åka fram och tillbaka till varann varje dag? fyllesnack eller slag i saken?!.. de märks.

dagens var såklart när ankan slängde i nycklarna i stuprännan
...

högst upp på 4dje våningen. jiiissses.
har flera bilder och filmer på ankan ute på taket i morronrock.. (visar förstås hela härligheten) och hänger ner för att med hjälp av en gardinstång (som hon har fixat en böjd blomma i slutet på) försöka få ner nycklarna ur stuprännan. FY så faaarligt. vi andra satt inne och kedjerökte/halsa vin och lyssnade på ankans begravningslåt.
sen klev såklart nina ut på taket med sin coola lamp mobil och fixade biffen.
hon va mäkta stolt.
och ankan förbarmade sig över att ha fötts som blondin.
skulle aldrig hänt henne om hon varit brunett .. '

(inte bara jag som dumförklarar blondiner :p)


carro skrek att ankan var självmordsbenägen, hon ville tillkalla polis :p
efter noga övervägande bestämde vi oss iaf för att inte putta ut ankan, hon kan vara bra att ha.
braandkååren, det sitter en katt i takrännan.. "men var är katten då?"
"den försvann, men nycklarna vi kastade på katten ligger kvar, kan ni ge oss dem?"
1500 eller ankans&ninas liv.. vilket är värt mest? :p

tömma boxen, fixa skönheten och taxi till krogen.
"nejnej nu förstår jag itne riktigt, vad är det för knappar du har, kan du förklara vilka knappar det är, jag har aldrig sett dem förut, jag blir så orolig då" ..
"vadå ingen jävla studenttaxa? va äre här! jag ringer och vill prata med din chef för fan"


mingla in på platens. träffa massa folk, undvek "min bartender" drack sprit (på ninas bekostnad. sugarmama?)
dansade som tokdårar. puttade bort klängiga karlar. träffade gammla bekanta. drack champange. jag förklarade mitt hat mot platina blont .. (jag blir rätt hatisk på fyllan) förklarade även att rakat är helt fel. folk avgudade mina röda byxor. och jag var allmänt skitsnygg fick jag höra . haha en perfekt kväll?!

efterfest hos änk & cz .. hååård natt. jobbig morgon och spyfärdig eftermiddag.
nu är klockan sex. jag är fortfarande bakis och vi ska gå på det igen.

för att göra saken klar för er: jag är varken alkoholist, har för bra självförtroende, bäst i världen eller oälskad. jag bara dricker lite för ofta, skryter lite för mkt, kan inbilla mig att jag är rätt bra och är bara mindre omtyckt av den ja bryr mig mest om. så sååå ligger det till?!

till Änk&Carro today oxå.. jennifer tomma nina osv. blir nog himla mys det med ska ni se :) sen 'är det helg och helgen bjuder på massa busigheter. nu är jag nog lite glad igen.
hoppas jag träffar dig i helgen?! saknar ditt leende.

dagens appråpå: jag behöver glass :/





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback