oh, ingen kyla kan förstöra den värme ja känner.

tack nina, för att du är min bästa vän och gör mig glad. tack..


jobbat hela kvällen. -madde du är jätteduktig. varje gång jag fick höra den blev jag glad. glad i själen.

slutet av kvällen firade vi ett av födelsedagsbarnen..
hade köpt ett sexpack "gin&tonic" som jag vet att han älskar..
nina fixade så vi kunde ge ett pack tulpaner o sötaste tårtan med 22 ljus som han blåste ut..
hoppas hans födelsedag var den bästa. för det förtjänar han..

-madde, du om nån vet vad jag gillar och tycker om. du om nån.. fan vad det värmde.

kul som satan att träffa sara igen . prata gamla minnen och skratta ihjäl oss..
sen att han följde oss till dörrn, som han var då.. det gjorde kvällen. fy va söööt han var!!!

vägen hem förklara nina sin bakis söndag när hon åt snö,,
vid papperskorgen i valla skogen.. satt hon som en GORILLA och åt all snö hon kunde tänka sig och kollade på folk. sen gick hon hem som om hon var urmänniskan.... typ fått nått i röven nowadays kallas de väl :p
hahahahaha fy fan va najs!!!!



jobb imorrn, sedan platens?! .. hoppas in i djupet av min själ så att säga..


nina&griisen, ni betyder så sjukt mkt för mig att ni inte kan förstå det själva.

vi tre i bahamas?:)

dagens appråpå: jag skulle inte klara mig utan att slicka mig själv varje dag.. /koalan i the wild.

Kommentarer
Postat av: Niiiiina

tack hjärtat mitt, vilket fint inlägg! förlåt för mitt tjuriga beteende igår.. va bara trött... hihihihihihi kvällen va guld!! nu kan jag verkligen förstå dig :) väntar just nu på att du ska höra av dig :) älskar dig.

2007-03-31 @ 20:24:48
Postat av: LINA

haha tack för tipset! Synd att jag såg det så sent, för den frasen hade varit rätt bra att kunna ibland :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback