oh, if i could only..

några skedar häagen dazs hjälpte lite iaf..
jag vill ta tillbaka allt stört och feeel som jag sagt.
varför gör jag allt så komplicerat jämt?
herreguuud allt är så enkelt och lätt igentligen.
varför är jag gjord att missförstås?

för lite , för mycket, för komplicerat. så är allt just nu, i alla ämnen jag bryr mig om just nu.


kan vi inte vrida tillbaka tiden och börja om från början?
åååh nu önskar jag verkligen att det gick.


jag skiter på allt just nu, bajsvärld.


- bombhot, jobb, morfar, lasagne, stördamig,
finns massor ja borde skriva om. men nu har ja ingen jävla lust alls.

en varm kram och din röst när den ber mig att flytta närmre.
det är det jag behöver nu, mest av allt.



dagens appråpå: blä för allt. gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback