oh, hur kan man inte tro på kärleken?

Hur kan man vilja åka buss. när snön faller så fint, när den gör allt så vitt och fint var man än kollar? har börjat gå mer nu när ja behöver ta mig nånstans, händer allt oftare att jag stannar till och bara beundrar naturen. FAN SÅ FINT. så väldans romantiskt när snön bara faller ner i ansiktet. jag blir glaaad och vill bara kramas :)

image103
image102
image101
image97
image99
image100
image96



aah är inte så detaljrik idag. flickorna va här igår. vi sov som gamla goda tider 3 grisar i min lilla säng.
mammi har äntligen varit här på besök. övertala henne att åka till lidl istället för ica *vad har jag fått för dotter som föredrar lidl framför ica* tänkte hon säkert, men tror hon fatta när ja mummla massor om att jag det var vårat hak i barcelona, de hade everything vi åt där, killar det får bli kyrkoparken en flarre cava och ost/kex i sommar va? min lasagne va slutsåld men den får jag återkomma till. har ju iaf jucien och allt annat vi hade i barca, haha ja e knäpp.
gav iaf mamma hela dagen, som innebar luncha mormor och andra bekanta.
men nu är jag ensam igen, men tulpanerna står på vardagsrumsbordet :)



ookej visserligen har ja blivit dissad för wow förut, men fan aldrig detta.
"kan vi inte träffas imorrn, kan ju iaf sova med varann? -nja de går nog inte jag måste ta hand om mina fiskar"
på natten? herrejöses jag ger upp. vill du leka svår så får du göra det, fattar inte poängen me att du hör av dig överhuvudtaget isåfall. jag vill inte bara höras av vid telefon hela tiden. jag vill träffas.
 jag behöver kramar inte sms..

TP och Så de ska låta ikväll då.
haha 6 singlar?
idah sara jag emmie pantea och kanske nina.
första gången ingen av oss har pojkvän?
fan vi borde festa istället :)

Dagens appråpå: jag kan göra dig glad.





Kommentarer
Postat av: kimma

Ja men det är ju roligt att läsa om dig tycker jag! Adda mig på din msn ([email protected]) kan vi snacka mer om sånt som inte är rumsrent du vet! :) lycka till med kärleken! Jag har precis lärt mig hur man designar om sin blogg utan att betala. om du vill ha hjälp så bara säg till!

2007-03-06 @ 20:57:23
Postat av: Sara

HAHA, jaaa lätt Ljung hele sommarn :P Im surprised att du inte gick ut idag till slut ändå azz :D höhö! Pussy

2007-03-08 @ 00:15:49
Postat av: ajdahoe

åå va sorgligt det lät när du skrev så.
Sex singlar, & det vi gör är & spelar tp?
oh my gOOOOd. det här får vi göra nåt åt.
fyllekalas imorn iallafall då?

LÖV JU


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback