oh, 6 liter rödvin delat på 2.

är det så jag ska göra.. skriva en bok och prata till dig genom en talkshow?
såg nyss "att göra en pudel". knut vet att det inte går att glöööömma så jävla lätt.
jag vill inte tycka om dig. jag försöker få dig ur mitt hjärta på alla möjliga sätt.
jag försöker få dig ersatt, jag försöker hata dig, jag försöker få dig att såra mig mer.

låt det gå en dag utan att jag tänker på dig. för jag vill inte mer säger ja.


image95






ge tillbaks mitt hjärta..










kort och gott om helgen.
arbetsintervjun gick bra. tyckte om henne och hon tyckte om mig. fiick pluspoäng och svalde all beröm jag fick för min personlighet och intrycket jag gav. ibland kan man behöva få höra lite positivt. jobbet verkade asgrymt och jag ser fram emot att provjobba i veckan, väntar på samtalet med information sen kommer jag dö av nervositet.
sticker till helsingborg och provjobbar i 2 dygn isåfall. om jag får jobbet kommer ni inte se mkt av mig kan ja lova.
hoppas jag trivs, kan behöva åka bort lite igen :)

pekka va mys och ställde upp som stöd. förstår inte att ja klarat mig utan han när han var toffel och glömde mig.
tuur att han är tillbaks, massa skämt och försök till att hitta perfekta tröjan blev de iaf i lkpgs butiker för killar haha men jag är inte bra stöd när jag är besatt kom vi fram till.. men tillslut var jag iaf nära att få igenom köpet av tröjjor jaag tycker är fina. fast min freddurst wannabe är rätt svårövertalad. längesen jag fick killshoppa, rooligare äre! "nej jag hade fel du luktar inte svett, du luktar kebab, turklukt , man vet aldrig riktigt vilket det är" haha herregud

förfest hos freddy, första boxen rött, sthlm killar och myys. ninas mamma va min kärleksdoktor via telefon i en halvtimme, krigade med nina, kramades och traska in mot stan. in och träffa burst, yrade en hel del.
träffade två karlar, jag var sexig och nina var otrevlig. hade för mig att han sa nått dumt till mig först, typ att jag såg aggresiv ut lr nått, fast på ett sexigt sätt.. haha men som sagt , ja va sjukt full. så vi får nöja oss med att jag är sexig.. som vanligt så minns ja iaf att ja sa : aha, aah men det tycker jag oxå att jag är?! .. heeeeej självförtroende IGEN.. haha ja får lägga ner attityden snart. nina tyckte iaf att de va gubbsjuka, de va mellan 6-10 år äldre och borde hitta nån i sin egen ålder. nina behöver inte fler vänner som sagt :p

har hittat ljungsbro taxi för 200. tack sa ja. så det blev att åka dit istället för krogen, våldgästa pixelito lite.
hittade en saris där, som tur var. burst var totaldäckad och sen va de nån full blondin som dregla över pierre.
(vilket jag fick höra var rätt konstigt iomed att de inte rört varandra på hela kvällen, men när jag väl kommer då måste de slänga sig över varann, haha. trög han är när han är kär i hennes bästa vän.. )
konstigt nog så kände jag inte så mkt när jag såg dem. hade nog inte tid? eller så var jag naiv och kände att hon inte betyder nått för han så det rör mig inte i ryggen?  nina var äckligt rolig i hennes försök att väcka burst. jag gick och söög (bokstavligt) i mig mer rödvin hela tiden, allsång med sara och matlagande med pix. haha en riiiiktigt lyckad efterfest faktiskt, även fast den inte slutade med sex.. haha
minns att jag sa nått till gris innan jag somnade på en hög me rentvätt på golvet att "jag faktiskt hade tänkt på att jag tycker att vi ska kunna knulla endå, vi behöver ju inte prata med varann, men vi hade ju rätt bra sex när vi varit som argast på varann i barca" .. hahahaha hur full var inte jag då?
tycker faktiskt synd om han som får stå ut med mig..
hon kanske har dig mellan bena, medans jag har dig i mitt hjärta.
vill säga så mkt till dig, men det blir så fel hela tiden..
fattar inte varför vi inte kan komunicera.
jag kan inet förändra dig, kanske bara är i mitt huvud du var underbar.
what if everything is imagination?



****
saris ninis och jag bestämde att efterfesten skulle göras om, fylla är bäst. sara kan inte varit körduglig på morgonen därefter iaf.. vet att jag och nina inte var att leka med. barbent och ranglig så skrattade nog busschaufförerna åt oss. sen att nina hade satt sig i snön på hemvägen och börjat trycka i sig snö är ju en annan historia.. munnen är öken efter en rödvinsfylla kan jag lova. en död heeeeldag och fullkornsris/bearneissås sen kunde jag och nina gå på andra boxen..  freddy och sthlm killarna , kusin med vänner och saris joinade oss på förfest hos nina. bakisdöda och stela försökte folket hälla i sig öl, efter nån timma vare trevlans igen. taxibilarna åkte in till stan medans jag nina och sara stannade kvar. krigade lite med nina som hade sitt fylleelaka humör. hon han med både att däcka och dö innan jag&sara ville ååka.  ljungsbrobuss där jag lyckades köpa ciggaretter och pinsamt beteende slutade med film hos pix again. den här kvällen behandlade pierre mig med tystnad istället.
trevligt prat me lindsey om söööt som tydligen har några roliga yrken i sin portfolie. haha
sen vare nog mest däckande i soffan för allesammans. förutom en sur pierre som gick hem. och en närhetsgalen nina som tog taxi hem till sin uppvärmda säng, vissa har tur ibland ass :)
gris, kan vi inte bara komma på ett enkelt sätt att va vänner där jag glömmer dig och du slutar va arg på mig.




sötnöt hade besök och kunde inte rymma till mig denna helgen heller. får hoppas han har tid med mig nu i början av veckan, han är ju så bra!! rädd bara att minnas hur bra han verkligen är. fast nu har han gjort mig glad varje dag bara genom att sända ett litet sms, han är sööt och jag hoppas han kan hjälpa mig att må bra..




emmie hemma igen, te&scones bland alla hundar. idah kommer hem imorrn, tjejkväll med flickorna? bakidag med ninis, hon bjussa på macdonalds och vi kollade shantheman med johan, sen höjde nina kvällen med sitt bakishumör då hon insisterade på att kolla på en turkkanal där de sjöng på nått konstigt språk, höjde och lutade sig tillbaka i soffan. hon är tokig den där flickan säger jag bara :) däärför älskar jag henne. lite soffdegande innan jag joinar henne i sängen. vi som är så smarta och kärleksfulla, varför ska inte våran kärlek vara som en askungen saga? älska mig sa ja.

kort och gott blev långt och hårt (med västgötskt uttal)

dagens appråpå : "madde, när drack jag min lunch?"

Kommentarer
Postat av: Kimma

Gumman jag läser din blogg dagligen! Den är rolig att läsa det är su som skall skriva mer!!!!! Take care! Ska vi ses någon dag och kröka tet eller? var ett tag sedan! Puzzzz

Postat av: Nina

haha, dina inlägg är fööör härliga och ärliga =) haha vi är sjukt roliga! snart dax att gå på´t igen ;) nya äventyr väntar ass! älskar dig.

2007-03-06 @ 00:41:50
URL: http://minadagligabekymmer.blogg.se
Postat av: Madeleine

oh my gosh i love myself

2007-03-06 @ 03:15:18
URL: http://minadagligabekymmer.blogg.se
Postat av: Madeleine

(jag skoja aZZo..)

2007-03-06 @ 03:15:38
URL: http://minadagligabekymmer.blogg.se
Postat av: Madeleine

haha fast idah har dålig humor (med tanke på va hon låtsas skriva från mig ovan)

2007-03-06 @ 19:50:56
URL: http://minadagligabekymmer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback