oh, jag är en bortgjord iiidiiot!

tokfylla i torsdags. nice som vanligt.
hängde med sis, första gången på länge.
trevlig förfest och firande av sandys födelsedag slutade med minglande på platå/platens.
platens har blivit jättefint, eloge till dem. såg ni vet han som jag myst med på sistone där..
det va ju inte bra när jag va full :$ .. men skitsamma, han är lustig och jag orkar inte..
drinkar på drinkar , frozen strawberry daquiri, long island ice tea, jägermeister och redbull vodka är ingen bra blandning. slutade med att ja tillbringade natten hos tomma och låg o pussade på hans valp.
tur att man image160har bästisar när man känner sig ensammast i världen!

dagen efter vare pizza vid stångån med emmie. sen ville jag dö av bakis, vilket resulterade i en promenix hem, massa kaffe och jubb. svettades ihjäl och kokade sönder av värme på jobbet.. så när natten kom så ville ja bara heeeeem!




där gjorde jag bort mig så mkt så ja inte visste va ja skulle göra.
såg han, gå hem med en annan tjej.. han såg inte mig, men i stundens hetta när de såg så glada osv ut.. så kände ja mig otroligt ensam, vilket resulterade i att jag fick lite ont i hjärtat, varpå ja kände behov att få stöd av nina...
"jag såg C gå hem med en annan tjej, fan det gjorde faktiskt lite ont nina :("
sen när ja fick rapport från huvudpersonen "C" han själv så ville ja sjunka genom jorden. i ren o skär desperation stängde ja av mobilen. funderade på vilket land jag skulle flytta till och kände världens fasa inför om ja skulle stöta på han.. ni förstår madeleine visar INTE känslor. hon skriver DEFENITIVT inte att de gjorde lite ont att se han med en annan tjej.. så att han själv får läsa de. grejjen var att han verkade inte förstå, kan väl vara så i fyllan. men jag stod på mig och förklarade sanningen. haha den va inte så lätt att bortförklara kände jag..

så nu står jag mitt kast. ensam och närhetsberoende. hur ska detta gå?


mer jobb inatt.. va är en helg om inte madeleine jobbar natt ;)
längtar tills imorrn, då jag förmodligen kan soooova hela dagen.
övertyga emmie om att sola på hennes tak kanske?
mamma är här idag, tog me sig en cykel. så nu kan ja gå med i cykelgänget :)

saknat min mamma, ska bli härligt att få en mamma kram.. see ya lajter!

dagens appråpå: ta mig till havet och gör mig till kung.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback