oh, ?

hur kan jag berätta om dig när du får mig att känna saker som inte går att beskriva?
kommer vi ha nån framtid?



trodde aldrig jag kunde få dig, men de fick jag. och du stannade kvar :)
kommer räkna dagarna tills du kommer hit.
sverige kanske inte är ditt rätta element, men jag ser fram emot att lära känna dig bättre.
hittills har jag inte hittat nått större fel, nångång måste jag väl göra det?
är det meningen att jag ska drunka i dina blå ögon?
nu ska ja till jobbet, sammtidigt fixa bilderna.
snart får ni se mitt nyfunna hjärta.
Nikos ♥

Kommentarer
Postat av: Xzibit

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA

2007-07-06 @ 22:54:22
Postat av: Pantéa

alla hetingar man träffar utomlands heter nikos :P

2007-07-06 @ 23:02:24
Postat av: Xzibit

lol hur lyckas man bli kär i en grek på en fittparty/suparresa??? otroligt 14

2007-07-07 @ 22:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback