oh, vårat senaste äventyr

varför har barbie ingen buske som mor? sjuuk låt!


okej fast jag har lyckats orka få upp lite barca bilder, har bara fått bilder av 4 pers så de saknas massa,
måste iaf ha fridas sigges o bellas bilder. men ja uppdaterar när dem kommer.

http://www.lunarstorm.se/sexyMadde69/kollage  om man kollar från sin egen lunar så får man se kommentarerna med , de behövs nästan för att fatta juue :)

skrattade lite när jag satte upp dem, tänkte först ta med bilderna på heting med min tiara på sig, eller mitt linne på huvudet, men med risk att han slår sönder mig så undviker jag det. grymt söta bilder iaf :p



"då får du va kvar tills jag vaknar den här gången" haha så sötnöt? sötaste ja höört.
saknade du mig sist på morgonen hjärtat? lovar nästa gång ska ja pussa på dig när du vaknar med.
visste inte riktigt hur jag skulle bete mig bara därför allt blev så fel.
hade ju fortfarande grisen som spökade i mitt huvud då..
men nu är det utrett mellan han o mig, jag ska bara glömma glömma.
då passar det bra att fylla huvudet med massa massa dig..
synd att du somna ifrån mig i lördags.


lördag.
rödvin och massa lek med emils kamera.
fjortismadde blev glad när hon fick höra att byz skulle på partyvågen.
suuperfin lägenhet har killen, fem stjärnor dit ja.
katt med konstig svans och snygga pics.

fylla tokfylla igen ja.
platens? inte platå?
spriiit i mängder..
kramkalas, messande med min sötnöt.
falafel på hakepi..BLÄ  nina för fan, va ere du beställer? -..oj.
telefon ringde stup i ett, en get som tjatade om efterfest. hörs hej.
killen i brun skinpaj, vem var han? hängde mig i hasorna, jag skulle med han hem? nej tack.
burgerking? träffa pjäri och bursten. griisen va söt, jag gömde mig för skinpajen.
nina ber honom fara o flyga, fattar fortfarande inte vem han va?  låtmigvara jag behöver ingen till karl i mitt liv. min hjärna är redan fullt förvirrad.
nina va dum mot burst så heting och burst drog hem.
hem till nina, rostad macka och fronda..
tårar skratt och "tar livet" tid slösa vi där..  tills vi klockan halv sex tog en taxi till ljungsbro.
efterfestande hos pixel, öl efter öl. fullisar va vi.. lämnade pix och gick vidare till burst.
toalett pådrag hahaha. nina o burst kolla filmis i hans rum så jag&han blev själva.
fick prata lite. skönt att få säga sånt jag velat säga länge, få det ur mig. lite yrande om allt och tvspel.
fick krama dig igen, andas i nacken. saknat det.
inte bra att jag gör så när ja ska glömma dig..

skinsoffa, bakis och trångt. söndagen ville jag dö på. vi sov typ mellan 11-14. sen drog ja o ninis hem, arg ninamamma :p alkoholstank och heeeej mormor blev det!

resurstorget suger. riktigt hårt.  meeen tänk som ninis "bara fyra dagar tills de blir helg"
jag är grymt glad över att hjärtat hade skoj i lj.bro, trodde ja aldrig. kanske händer fler gånger då?


Får jag gömma några drömmar hos dig. Några naiva och vackra, som andra kanske skrattar åt. Jag vill låta dom bo längst inne i dig. Får jag dansa klumpigt. får jag sjunga falskt för dig en solig dag, när hjärtat spränger i bröstet. Får jag vara i din värme, och långsamt mjukna, när själen blivit lite frostbiten. Håll om mig tills jag ler igen! Får jag slösa min kärlek på dig. Får jag skratta, krama, sjunga, gråta och dansa av kärlek, utan att du blir rädd. jag vill se dig i ögonen. och låta ett leende berätta att jag tycker om dig!



dagens appråpå: kan man inte bara koppla bort en del av hjärnan och bara leva?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback