oh, så va de jobb igen.

party med kusinerna på sistone, kusin Esme oså ankan/carro i onsdags och kusin Malin igår efter jobbet med praktikanten Johan och Fanny med ..

dagens igår var nog när johan presenterade mig som hans mentor. hahah "jag lär han allt jag kan"
Madeleine har blivit någons mentor, trodde aldrig den dagen skulle komma..
soft på jobbet nu när jag har sällskap, blivit rätt segt med folk dock. wtf?
lekte DJ för fullt igår, fan så rooooligt :D:D


Leandro
är min sötaste syssling nånsin, fan så underbart söööt....
svårt att lämna honom, ska dit o umgås nån dag snart igen!
image188
min lilla negerbebis. haha chocoladitooo :p
träffade även farmor och farfar som jag inte sett på ett år. överröste mig med komplimanger om mitt utseende och blev jätteglada över att min spanska förbättrats så pass mkt. :) trodde aldrig den dagen skulle komma då ja kunde snacka spanska med farmor och farfar iiiigeeeen!!

nikonikoniko, jag vet inte riktigt hur jag ska bete mig när det gäller honom.
killar är allt komplicerade varelser :p .. får se när jag kommer dit hur det är...
typ om en månad reser jag o nina dit igen, kommer bli pirrigt. Naomi har lovat att ta hand om oss <3
nikonikoniko, vet inte hur jag ska uttrycka mina känslor typ. scary?


kanske blir en weekend till Barca på min födelsedag för att visa Nina stället?
pratat med några svenskar över mejl som bor där, de tycker vi ska träffas när vi kommer ner...
Nina, vi kanske redan har vänner? :p .. om vi tycker att de e tillräckligt snygga för att umgås me oss då. hahahh
Så över min födelsedag ser vi om Nina känner att Barca passar henne, annars så har vi ju ett sista handsval som min kusin tjatar att vi ska ta.. nämligen norge!... jaja man vet aldrig.
lägenheten är iaf uppsagd. utflyttningsfest den 17 augusti!

Pluttis fyllde år igår och Emelie/Denny o Kim/Monka har fått varsin dotter. Grattis, längtar tills jag få se de små knytena! Emelie och Richard kommer förmodligen den 16nde och jag åker till mamma strax efter de och firar hennes födelsedag. Jobbar varje kväll denna vecka som kommer plus 2 heldagar. så ja kommer va död.

dagens appråpå: harry potter and the deathly hallows is the shiet sa ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback