oh, så flyttar jag ut ur lägenheten

ooj, mormor står på huk o letar efter en städflaska under diskhon, där alla pantflaskor finns, hon hittar ingen och ropar på mig (som tur är?!) ..jag hittar ingen heller. men däremot hittar jag bongen, nervös som bara fan lyckas jag smuggla ner den i sopkassen och springa o slänga den fort som fan. jävla tur..
pjäris hemmagjorda sak.. haha hade nog tagit ett tag innan mormor o mamma fattade va de va.. men de hade ju fattat till slut.. puuuh!


nu har vi packat ner det mesta. snart dags att bära ner första lasset till bilen, förstår inte hur ja ska kunna få me mig det ja vill till barca.. men men.
Packar ner datorn med, så de blir nog inget internet på några dar.. får inte laptopen förren nästa vecka.
mariestad på söndag och malmö nästa vecka?? ..fan va härligt..

hejdå mina trogna gäster :p , på återseende inom kort!
hejdå kära lägenhet, du har varit underbar. fina minnen! som vanligt typ :P

dagens appråpå
: jag har nog damm upp till hjärnan nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback