oh, panikångest typ

jag har tagit steget, släppt ångesten inom mig.

det tunga hänger nu på hurvida jag kanske måste se världen med egna ögon.
isåfall så har HM förlorat en kund, finns inte mkt mer jag kan tillägga för tillfället.


man ska göra saker helhjärtade, annars blir det inget bra..


första veckan i september är ju v.36, kan nina ta ledigt då så drar vi till korfu.
då kommer förmodligen allt vara bestämt,
blir det världen med egna ögon så stannar jag nog i korfu(?), typ oktober ut iaf..
naomi sa att det förmodligen fanns jobb där då.
i september måste allt vara klart. då måste lägenhetsökandet vara slut
ochjag (lr vi) måste se att vi har ett hem, en plats att längta till.



krogfest på blueheaven ikväll. sunday session.. men jag vet faktiskt inte om jag orkar.. ?
grejjen är att jag säkert kommer få feting ångest om jag inte går..
...och? jag missar inte ett skit. jag vill bara begrava mig under täcket och vänta ut tiden..
jobb och sova. sen lämnar jag (lr vi) linköping..
får se om de blir utgång ikväll. hejdååå


image190

dagens appråpå: man förtränger alltid den riktiga sanningen, i hopp om att drömmen kan bli sann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback