oh, jag borde bli nykterist.

kill me before i die. eller va man nu ska säga.
"du prata massa om att du tyckte om min bror och grejjer"

hur kan ödet låta mig träffa pierres bror när jag är asfull och fyllekåt.
jöses kristus nu har ja skämt ut mig toootalt. inte nog med att jag va tvungen att prata OM han, jag var även tvungen att tokringa tusen gånger till den stackars karln. förövrigt så minns jag nada. sååå hoppas inte han svarade.. jag ska nog ligga sjuuukt lågt när de gäller att prata me han hädanefter.. *göööömma mig sa ja*

som alla förstår så hade jag en katastroffylla i torsdags.

image160
för att ta allt från början...

Piiis anlände till mig i onsdags kväll.. (petra från oxelösund som ja träffa i barca)
jag slutade jobbet och stressade för att ha kramkalas med tösen, på buss till ljungsbro och mysa ner sig hos pix.
film och cava drickande slutade i djup alkoholtörst.. grekiskt hemagjort vin bjöds det vilt på men det smakade pyyyton kan ja lova (trots de så gick de ner i strupen). film och springande till tvättstugetoan (haha , känndes som om vi va påväg till "dasset")
äckligt seeen natt varpå vi tog första burren hem. totaldäckande i sängen tills vi flög upp och drog in mot stan. piis som nyligen fyllt 20 fixade systemet medans jag va på menyprovning. mummma vilken good mat :) ..snabbvisit på H&M (hälsa på niiina) och sen en rökpaus i simhallen (hälsa på iiida).. stress hem , dusch och buuuurre till ljungsbro igen :p hockey på burst storbildstv..
2 flaskor rött och madeleine var PLAKAT :P ...
idis och ninis hjälptes åt att klippa i mitt hår (vilket slutade i att jag inte kan ha deimage161 utsläppt längre... haha) .. mr.niceboy va söt och skjussa oss flickor in till stan, vi tömde fickorna på småmynt och han kan äntligen börja spara på enkronor...hahha
träffade pappas jobbarkompis. himla jobbigt med alkohol i blodet och gammla sår som sved i hjärtat.
men men.. livet måste ju påminna sig ibland i guess...
blev iaf platå för hela slanten (ja va iof pank, så de blev inte för mina slantar) jag blev bjuden till höger och vänster och det hela slutade med att jag tappa minnet efter sista mintu shotten. VAD HÄNDE?
sist ja minns så skulle vi till lj-bro på efterferre. jag fixade jobb åt saris på BK (nej inte barochkök, buurgerking) och jag kände mig himla pigg :p ...
vaknade i min säng *tur de* flög upp och kollade vem som låg brevid.. idah.. *tur de igen* .. letade efter jackan.. *puh den ligger brevid mig* tar tag i mobilen....... och där va de slut på turen. har typ en krona kvar av mina 30 ja hade när ja gick ut typ .. 16 samtal till pjäri och 3 till david.. mellan klockan 03.00 och 05.00 ...
hur kan man bete sig som jag gör. det är nog inte bara jag som måste undra varför jag finns ibland?

jag är fortfarande full. kollar mig i spegeln och undrar hur fan ja ska lyckas jobba..
david ringer. ger mig den vanliga "madeleine jag börjar jobba klockan 6 på morgonen, det är 3dje gången du gör såhär" ... *tur att jag har han när jag inte har en pappa som ger mig dåligt samvete* .. haha
jag gör bort mig totalt och säger "men du va inte den jag ringde mest till" (fick skämmas även för att "fortfarandefullajag" kunde säga nått sådant till han) ... att jag inte tänker ibland.. att jag inte tänker nån gång.
image162





pantea fyllde på min ångest häromdagen med att förklara mitt beteende klockan 4 på natten mitt i stan..
"du la dig ner o visade typ allt (haha)... ringde 3845 gånger o tjatade sönder om pierre!!"
..det finns inga ord för att förklara detta. hur mkt kan man skylla på alkoholen?












herrejöses. som tur va jobbade jag ju i fredags och lördags och kunde slippa att tänka på migsjälv och min ångest... fredagen den 13 flöt på som vanligt. gick igenom stan innan ja tog sista bussen hem. träffade lis, födelsedagsbarnet, påväg därifrån hör ja -Madde, jag älskar dig. det värmde otroligt i hjärtat av att höra det sådär spontant. ännu bättre blev kvällen efter att jag följt hansen (pluuutttis) till burren och han kramar om mig och utbrister - jag älskar dig gumman det hoppas jag du vet. Fan va de värmde? tänk att sånna små ord gör sån stor inverkan... åkte hem och somnade himla glad kan jag lova :)

lördan va hemsk då lhc förlorade. tårögd hatade jag mina modogäster och funderade starkt på att spotta i deras kaffe. men nejdå, jobb före privatliv! .. natten slutade himla bra då ja delade en flaska rött mimage163ed nina i månskenet och vi kunde prata av oss om både hockey och karlar.. stötte på herrSöt och drogs med på efterfest.
jag fick utskällning till en början men blev sedan omkramad.
han är allt bra söt när han vill den där karln.



jag tror jag skulle kunna spendera mitt liv med att ligga och pussas med dig, finns nog ingen som kan pussas så myysigt som du kan. sen att du är grymt sexig det tackar jag ju inte heller nej till.jag tröttnar nog aldrig på dig..











njöt lättklädd i solskenet innan jag och nina hade macD picnic :) tog längsta stångå promenaden hem, hade mobilen i högsta hugg och tänkte ta massa fina kort. men eftersom ja inte kunde lyssna på musik sammtidigt så valde ja musiken :) tjuvplocka lite påskliljor och log allmänt, fyyy sånna vårkänslor man får sånna dagar.

nu har de vart mer jobbelijubb. trivs massor. Frimis (scandic) och BQ .. kommer förmodligen jobba varje helg. varannan bq osv.. nu i helgen blire baren i bq.. slutar halv 2 och halv 4 på natten.. ingen krog för mig inte :o
kände mig otroligt ensam och kram suktande på vägen hem idag. tänk va skönt om man bara hade nån där att krama. mobilen va död.. tur de, jag ska nog inte ringa nån mer :$ ...

vet iaf att killar är fan svårare än tjejer att förstå sig på.
+ att ligga och pussas är nog det bästa jag vet. hångel for life? ..


NU till viktigare saker.
läste metro förut idag och fastnade på artikeln "Vita fribiljetter" som står bland "gringo"s sidor. kollade på gringo.se men kunde inte hitta den, de är nog lite sega med att uppdatera där. men iaf till sak.
"ett kompisgäng satte danshumöret i halsen när de stod i kön till nattklubben etage i malmö, alla svennar hade fått fribiljett hem i brevlådan men blattarna tvingades betala" .. blev jättenyfiken när jag läste den feta texten.. hela artikeln är ju riktigt skratt retande då club etage måste skämmas enormt för deras rasistiska skyltande då det hela verkar stämma klart och tydligt efter flera faktan tagits. kände helt med killarna som känt sig diskriminerade och tyckte hela grejjen var riktigt pinsamt av etage. TILLS...sista raderna. "myad tahajody -arrangörerna vill ha svennar i klubben. de har ofta bättre ekonomi. därför borde vi blattar få fribiljetterna istället"..HERREGUD. diskriminering om nått. vafan säger du karljävel? jag vet lika många svenskar som utlänningar med dålig ekonomi. Står du där och säger att blattar har dålig ekonomi för att de är blattar eller vad är de frågan om? du kan ju alltid öppna en pizzeria lixom... fyyy sånna dryga och elaka kommentarer vill bara flöda ur mig när nån kan bara säga en sån sak utan att tänka. i en tidning dessutom? fan tänk till lite nästa gång.....



grill imorrn med söta gänget? längesen jag kramades med mina bästisar ♥ ..
iomed att jag jobbar helg jämt så får ni offra er på veckodagarna,
det behöver ju inte bli sent?
hoppas att ja får lite fint väder imorrn iaf..
innan det blir rusk igen.






dagens appråpå: tänkte komma och kolla på dina fiskar nån dag i veckan, skulle du uppskatta de? :$

Kommentarer
Postat av: Pantéa

hahah ! härligt med fulla människor :D ibland iaf... =) KÖÖR PÅ!

2007-04-17 @ 18:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback