oh, mindre an en vecka kvar nu

ja e forkyld. de e jobbigt :/

clubbade i fredags, hemmafest i lordags. och en forkyld madeleine. febrig va hon sakert med. men lite honungsvatten och maria mena fixade henne om natterna.

ikeayrat idag. riktigt kul, gjort en attondel av stan med sara med. shoppat loss lite. behovde de kande ja ;)

stranden o allt annat liv har gjort allt underbart.

en fartfylld vecka. min sista tonarsvecka!!!


han har biljett nu, men han kan ju fortfarande vara en fitta o skita i allt? , men om allt gar som planerat., sa ar heting har pa fredag!!!

dagens apprapa: ja har inte tid me de har langre. fan tiden forsvinner sa fort sa fort. men de ebra, allt ar bra :)


Kommentarer
Postat av: AJDAHOOOOOOOOOE

ooh min darling. förstår du hur mycket jag saknar dig? bejbi.
snart kommer jag till dig. nu är de 12 dar kvar.
sen håller jag dig på tuttarna som de ska va.
älskar dig gjisen. pusspuss

2006-10-04 @ 22:06:30
Postat av: AJDAHOOOOOOOOOE

& bara för att p är hos dig nu så vägrar du & skriva va du gör? :O
HOVRA!

2006-10-06 @ 19:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback