oh, han kom gick och forlorade.

det gick inte ens en vecka. forst all den psykiska misshandeln. sen alla dessa falska forhoppningar. sen allt det underbara sota. sen den otroliga saknaden o nu den ackliga nedvarderingen.
du ar acklig. du kunde inte ens smyga med det. du gjorde det sa alla mina vanner sag.
underbar ar du. verkligen? hur kan de vara svart att hata dig?



jag ar en mkt patetisk person som lever i en fin dromvarld.
blir bara lessen ibland nar ja fa se verkligheten.


tur att ja har provet pa onsdag. sa ja kan kontrollera mig pa de till 100 procent. sen efter kan ja ju festa till 100 procent. osa kommer ju falthockeylaget hit pa fredag >) de e bra.
kommer sakert inte ha tid att grata forlorade tarar for en forlorad karl..

flickor. behover en kram nar ja kommer hem. om inte 2..

Kommentarer
Postat av: ida

jag väntar här hemma & erbjuder dig en miljon kramar om du behöver det.
allt kommer ordna sig ska du se stumpan.

2006-11-23 @ 13:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback