oh, gal av lengsel

finns så mkt man bara vill skriva av sig, men när man väl sitter här så blir allt en lustig dimma.
visst har ja för mkt o göra nu osv det har ja. men låter det ligga på is ett tag medan ja ser framåt.
närmaste stora grejen ja kan längta till är ju 
x Reunionkryssningen. 3-4/4  som verkar bli av, för de flesta i gruppen är på. sjukt kul?
fatta vilket gäng vi var.  kommer bli hur kul som helst om de flesta ska med.
vilka minnen!  från början va vi bara en samling trevliga personer som tvingades ihop
och tvingades umgås. haha ne då de va nog en stor egen vilja i det med.
men glad är ja , glad att ja åkte utan att tveka. fick en underbar rumskompis osen
va så framfusig att ja lärt känna de flesta i kursen. men visst de va vissa man kom närmre o
vissa man inte fick grepp om. men ja kan iaf säga att jag anser att ja fann 15 nya vänner där :)


niklas(bosse) o tobbe, o fi maria o emma ska tillbaka till kos i sommar.
jag är grymt  sugen jag med. men vi får se. kos lr barcelona.
får se vem ja får med mig, den får nog avgöra min destination.



mm min lilla myra måste ja med hälsa på. men oslo fixar ja snart :) fan så skoj bejbi!
mm bara ja ser på bilderna så dör ja av skratt o längtar. så innåtahelvete.
men samtidigt så har ja inte vart hemma en sommar på länge.
missat att sitta på en brygga vid sjön o mysa. hälsa på mamma i sjötorp med.
finns inte många ställen som är finare under sommarn. mysigaste byn vid götakanals mynning.

hm.. funderar på att inte dra utomlands förren i juni. för då så missar ja ju inte midsommar osv? förra midsommar va ja i kos. ja va så dyngad att ja inte ens minns va vi åt. om ja åt osv? men källor har svarat att ja åt. och visst, ja fick upp det jag åt med. haha herregud. vaknade morronen därefter.
med konstiga minnen, massa saker borta, massa luckor och en kondom i handen?

haha. neee midsommar i sverige. seeen kos lr barcelona.

sen längtar ja mer än nått till min asien/australien/nya zeeland resa.
thailand kina indien laos singapore vietnam. är dem länderna i asien ja känner mig dragen att besöka.
men listan kan såklart ändras med tiden o tipsen :)
sen e ju australien/nya zeeland självklara äventyr . 
ett halvår ett år? who knows.  längtan 'är enorm.

får besök från mariestad/västergötland den 7-8april. Emelie, fan va najs, saknat henne massor.
ooh joppe kommer hem snart. han har vart borta massor nu. ska bli kul att höra allt.
thailand ja e grymt avundsjuk. en av  de finaste länderna ja vart i.
johnny, fan va fräsch du kommer va då , brun osv :)
and off the record. ja har blitt  officiell mirc-nörd igen. haha
alla som saknat MissPv , -She's back!

 


oh så många misstag man har gjort genom åren. och oj vad många man ångrar. ångrar det man inte gjorde, att man inte svalde stoltheten flera gånger. att man inte lyssnade till hjärnan, att man inte lyssnade till hjärtat. mm listan kan bli lång här med.



dagens appårpå: svårt att förstå att de e ja på bägge bilderna? många lustiga tankar och många lustiga miner. det kan man nog förklara som mig kort o gott?! lustiga känslor o lustigt/veligt beteende, det är med jag. men mest så saknar jag och längtar jag.

Kommentarer
Postat av: sophie

ohh, barcelona tycker jag solklart du ska åka till ;) UNDERBARASTE STADEN PÅ JORDEN:D där finns allt!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback