oh, life goes on



mer än en vecka sedan jag skrivit nu.. veckan har gått fort. har varken haft tid eller lust att sitta framför datan.

nykter utgång i fredas, alis privatfest på platå. träffade många gamla vänner, trevligt värre.
jobbade typ 12h i lördas. roligt, men riktigt tröttsamt.  träffade syster i min korta rast.
behövde tala ut efter det, men hade tur o fick sluta vid halv 2, så lis hjälpte mig må bra.
lis & sambuca, de e medecin :) blev fattig o full rätt snabbt, sen hitta lis&ja efterfest med :p
ringde mormor klockan 7 på sönda morronen för att höra när bussen gick, haha

har hunnit med att träffa kimzan o nickan med .. weii . se om ja hinner med en sväng i veckan med.
träffade även esme, oh wunderful, hon lyser av lycka, o i hennes stora mage ligger min lilla syssling.
sis är rastlös, maj gåd, hon är mer pratsjuk än ja kan vara. men förståeligt, arbetslösheten i lkpg e för stor.

roligaste tiden på dagarna är nog jobbet.  eller praktiken rättare sagt.
servitriserna kockarna o bartendrarna förgyller min vardag. humorn är viktig ;D



det blir ingen bal. har inte tid att ens bry mig om det. synd, sorgligt osv. men men
får hoppas att ja får gå på nån annan bal i mitt liv istället.
fast ibland sviktar mitt val o de känns som om ja skulle kunna dansa med vem som helst.
annons :
söt tjej född 86 söker balpartner som har tid o lust att offra sin tid att träna bal varje sönda .
som inte velar, eller sviker när det behövs. passar beskrivningen in? bara  o höra av sig ;D
+ vore om du va söt , kille och passar i frack :p




kanske åker te mamma på månda, skönt som fasen.
weeii, emelie kanske kommer ner o är här lönehelgen, hoppas?
annars tycker ja vi ska fundera på malmö.
ja vill bara ha kul. thats all?


ja&sis ska fixa naglarna på freda. dags att ha mina egna naglar nu. de har blivit så långa att de e bara att ja sätter glasfiber på dem så ska det nog funka . hoppas :)

varmkök 1 , svenska , religion, projekt och arbetsföretagande, samhäll, gympa kvar att ta igen :p oopsi.
dags att sätta igång med projektarbetet med tycker jag :)

min avhållsamhet verkar funka. inte långt kvar nu tills ja uppnått mitt mål.
måste dock tillägga att det är endast för att ja inte har nån kontakt med han längre, annars
skulle det aldrig funkat. haha
kärleken verkar helt enkelt inte finnas för alla?!




dagens appråpå: du är inte så het igentligen, men min fantasi gör dig dubbelt så het.. haha nära att ja åkte hem till dig i lördas .. hmm..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback