oh, so this is christmas

hos mamma! seeg tågfärd igår. halvsov hela vägen trots att folk trängdes och det var överfullt hela vägen.
men det är klart det är ju trots allt jul imorrn,

JUL?! hallå.. julkänslan har sprungit iväg.. den fanns i augusti lr nått men nu är den borta.. det är grönt, det är inte ruskigt svinkallt så man dör.. :( boring..
sälen!
dagen har varit myys.. julshoppat med brorsan och haft uppesittar kväll (ja va typ den enda som itne fick bingo) med viiin och ost&kex. lovely,,
Julafton är planerad ja ska iaf äta frukost framför julkalendern imorrn med alla kusiner och öppna första klappen strax därefter. sen blire smörgåstårta (?!) haha joo hos peters mamma som fyllde häromdan och har den kvar. kul att träffa styvkusinerna iaf :) under tiden så kommer resten av släkten (serien fullt hus kunde varit vi) efter de blire hemfärd och juuulbord i huset!! muums.. sen kalle anka , paket osv .. allt som följer!
juldagen stressa moster att åka hem fort så ja kommer igång att festa med flickorna.. kanske borde passa på att slänga upp min egna gran med :$ m ja vet dålig stil av mig..
julgran

saknar min gris pjäri.., ... ja har kollat på paketen under granen men tycker inte att nått är tillräckligt stort lr långt för att passa han .. fick inte tomten mitt brev :´(

dagens appråpå:
nämen ser man på.. jul om nån minut :o .. jamen dåså.. God Jul mina hjärtan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback