oh, ja känner en booot, hon heter aaaanna!

när ja gick omkring i lägenheten iförrgår natt, släckte/drog ner persiennerna så känndes det så fridfullt, hemligt. nästan förväntansfullt. kollade ut genom fönstret o såg allt ligga på lur. mysighetsfaktor 1000. ja, de känndes faktiskt som om de typ skulle va helt vitt ute och julsångerna skulle spelas på radion. julgranen skulle stå o glimma, julmatens dofter och tomten knackande på dörren. mm det känndes som de skulle va jul igen, jul jul strålande jul. hela den här julgrejen hände typ för snabbt. de kan lika gärna hända igen, han inte njuta riktigt så mkt som ja hade velat ju :/ nu ere ju snart mitten av april :o maj gåd. de e akut stressigt me alla skolgrejjer ju. studenten snart o allt :o

projektarbete klart, hoppas bara det kom in i tid. jättefin hemsida blev det :)
stackars mille som fick stå ut med att lära mig html skrift, kan inte vart lätt..

kryssningen gick för snabbt . känns som ja drömde igenom hela den.
men den va perfekt. precis som ja trott att den skulle va.
underbart att träffa kos gänget igen. va iof bara halva bartendergruppen.
men vi hade underbart kul. hade även me mig ett gäng folk härifrån ju :)
haha, ja va för full som vanligt, måste lära mig att inte ha kjol när ja e så full!
taxfreeshoppande, sanning/konka på varje plan, hångel, fotmassage?!,
kramkalas till tusen med alla godingar, lyckades favorisera mig hos gubbarna,
ja e den mest roligaste och trevligaste och charmigaste ungdomen på länge. haha?
o ta igen massa skitsnack. behövligt :)

men iomed att ja även sprang på däck i kjol o ingen varm tröja så blev ja ju sjuk med.
låg typ dödsjuk här hemma,tappa rösten o grejjer, men som tur e hade ja grekiska piller kvar, antibiotika.. haha :D trots allt så blev de jobba i helgen både freda o lörda. men de va kul as usual! =)

häromdan hände nått mystiskt , stod o vänta på bussen i natten.
helt plötsligt springer en gubbe förbi o sjunger:
-Jag vet att det är linköpings kommun som ligger bakom palme mordet , hohoho!
(serriöst så hade ja svårt att hålla minen, thanks for making me smile)

påskhelg snart. massa sprit sen kryssningen. röjjjja!
ska iväg till mamma nu, men är hemma igen innan ni hinner börja sakna mig.

kolla på brorsans fotbollsträning o ha kramkalas med hans fotbollstränare? mm min lilla henke.
träffa emypemy me, bokat takida me henne nu. fint som snus ..
ska väl försöka plugga lite me ;D

dagens appråpå: ibland känns allt så bra.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback