oh, dan före doppardan.

oh, ja o bryshan e ensamma i huset på dagarna. sena stora frukostar framför sällskaps resan, aah ja ska ha sett klart hela boxen innan ja drar härifrån, men de funkar bara 2 kvar nu. s.o.s e klart roligast hittills. hah afan va ja garva. weeii madeleine har vuxit, hon offrar sig. bryshan får sova innerst? , ja klarar att sova ytterst. haha
osen tar ja automatiskt det som e sämre för att erbjuda han bättre. haha ja som jämt jävlades me han?
älskar dubbelsängen, fönster upp mot himlen, så man kan ligga o räkna stjärnornanär de e stjärnklart. vackert. älskar iof hela huset?!

om jack nickholsson o diane keaton lyckas göra en fin film där de inte blir lyckligt förälskade förrän 63 års åldern då finns de fan fortf. chans för mig?? ;D haha

ja har hittat min nyårsklänning. den e vacker. ja har nog en crush i den :p
ja mår bra, klapparna e inslagna o ja har massa julkänsla.
o ikväll vinner ja miljoner på bingon.


oh, återkommer kanske imorrnkväll? ;D o uppdaterar mina presenter.haha

dagens appråpå bara:
min mamma är underbarast i världen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback