feberdrömmar och annat snuskigt.

drömde häromnatten att det plingade på dörren... då jag gick till dörren passerade jag vardagsrummet. där inne låg min gigantiska rosa gris, som tydligen agerade husdjur. i dörröppningen fanns det en märklig liten man, kort med en stor rund mage.. runt midjan en lila  halsduk och runt halsen en röd fluga, annars var det bara hud. Kommer för närvarande inte ihåg vad det var han ville men det hela slutar med att han när han vänder sig och ska gå hem till sig tappar han handduken och hans lilla rumpa guppar när han springer till sin dörr (lustig syn), han är tydligen min granne så dörren är på mottsatta sidan från mig på samma våning.

strax därefter plingar mannen på igen. denna gång bärandes ett par rödrandiga kalsoner istället. och när jag öppnar frågar jag om han glömt sin get, just precis svarar mannen. varpå vi går in i vardagsrummet där hans get såfint ligger och myser med min gigantiska häst, som nu grisen förvandlats till. chockad klappar jag hästen, medans mannen frågar om ja brukar rasta honom, iomed att det var en gris innan så svarar jag givet att nej det har ja inte tänkt på..
"-då är det nog bäst att du kollar efter hästskit". så ja.. det var vad ja funderade på närmaste tiden, vi hade ju trots allt bott i lägenheten mer än en vecka (?!)
patrik satt och klippte davids hår i min ena toalett. när jag frågade vad dem gjorde så svarade patrik att david ville ha det städat :S? antar att han menade hans frisyr då men serriöst..bögar =)

hela drömmen slutar med att vi ligger och kollar på film lr tv i vardagsrummet, jag nina och några flera, varpå jag säger nått liknande "-erik kan du ge mig kontrollen (typ)",, han säger då "-ja heter inte erik".. jag försöker snabbt rätta mitt misstag.. men kommer fram till att jag inte minns denna killes namn... slutar med att jag bryter ut i hysteri och asgarvar..
nina frågar vad det är med mig och jag försöker säga att jag inte minns killens namn..hon kommer fram till att det gör hon onte heller.. så hon faller in i mitt skratt hon med.. och den slutar med att david säger:
"-är ni serriösa?"

så ja.. va nog en liten feberyr dröm.. för att tillägga så drömde jag natten efter att jag hade en snopp (?!) men att vi skulle lämna tillbaka den,.. (antar att det var nått test lr nått, testa på en dag) haha.. och jag kom på typ 10 min innan vi skulle lämna tillbaka den att jag inte testat känslan att runka.. så ja.. hela drömmen gick ut på att jag sprang och leta utrymme för att vara själv.. sprang i långa källar lokaler, förråd, men överallt var det öppet eller folk.. jag hittade aldrig en ledig toalett eller ett tomt utrymme.. så ja.. vaknade lika otillfredställd som i drömmen, och utan snopp (?!) som tur var =)

aja, det har mina sjukdagar bestått av. sjuka drömmar, jämmer och mer jämmer. Nina köpte halstabletter oså har sötaste mamman som kom hit med massa godsaker.. glass godis tidningar läsk osv onyttigt, men hon passade även på att köpa bröd pålägg pasta kött osv.. helt onödigt men allt hjälper mig att bli frisk sa hon. haha=) febern la iaf av i förrgår så igår gick jag till jobbet..
tar mig lite extra raster där jag spyr slem, annars funkar allt som det ska!!


vad det än gäller så kan jag alltid ta upp det med nina :) hur ska ja nånsin kunna bo utan henne?
såfort jag är det minsta orolig över nått kroppsligt lustigt från slem till bajs så kan jag rådfråga henne.
serriöst så finns det nog ingen som jag hellre visar mitt bajs för! FAN VILKEN KÄRLEKSFÖRLARING=)


så.. snart kommer lämpet. sen är det bara att sätta igång. ska vi ge det en månad? har bara festen för joppe. annars kan jag dedikera denna månad till jobb&plugg. inga problem =) nina och jag ska ju hjälpa varandra med så det kommer gå som smort dethär! kan bara se firandet framför mig! =) nu närmast är det alla ♥ dag lördag vilket ska firas med att jobba i 12h och servera alla lyckliga jävla par för att sedan ta några öl med resten av singelgänget och gå ut på krogen för att finna sig ett ligg kvällen till ära. får sluta va så jävla pryd och ligga runt lite mer. tror det är bra för hjärtat.





så. kavaljer till 30 maj behövs..
.

Kommentarer
Postat av: Packe

seriöst, jag klippa daves hår? Haha du är mongo o så kallar du oss bögar med???? haha mongoface... :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback