längtar till sommaren <3

i brist på annat tänker jag lista artister jag kommer kolla på peace&love :D
i bokstavsordning såklart :

A camp
Alice in videoland
Backyard babies
Deportees
Dia Psalma
Erik Hassle
Gentleman & the far east band
Hello Saferide
Håkan Hellström
Jahcoustix
Jenny Wilson
Jerry Williams
Jonathan Johansson
Kalle Bah
Kleerup
Laakso
Lars Winnerbäck
Lykke Li
Mando Diao
Maria Mena
Pain
Parken
Promoe
Slagsmålsklubben
Sugarplum Fairy
The Kooks
The Sounds
Thåström
Timbuktu
Ulf Lundell
Volbeat


Sen lär det bli lite: sonic syndicate, Tiamat, Raised Fist, Mötley Crüe och Opeth med grabbarna säkert :p
Hmm.. undrar om jag ens kommer hinna med hälften =).. längtar iaf. ska bli sååå kul!!!

sen är väl allt bra för tillfället antar jag!
lite snabbträning oså uppkörningen.
katterna är borta. känns lite tomt.. men tror vi kommer må bättre i längden, ska bli skönt att få en fin ren lägenhet, känns som det var ett tag sen nu, en hinna av katthår och kisslukt.. bläääää. just nu känner ja för en kall bärs o sol. men det får vara för tillfället. körkortet sen bröllopet. seeeeen ere bara party framför oss=)

kommer alltid att bry mig. men ja får väl ge det ett år som sagt,
hej guldmunk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback