jag vill att du går nu.

jag fryser, har inte ens ork för att läsa eller kolla film. vill inte prata med nån, för då jag pratar hostar jag bara och det gör så oont. torr runt näsan efter alla snytningar, torr på läppar och i munnen efter att tvingas andas med munnen då näsan är igentäppt. feberyra och kallsvettningar.

jag vill inte mer.

det blir aldrig aldrig som jag planerar eller önskar. irriterande tröttsamt.
allt är helfel och jag drömmer hemska mardrömmar om lustiga saker.
till råga på allt så fick jag tydligen allergi chock igår. vaknade med lite utslag som kliade på magen,
efter ytterligare några timmar av sömn så fanns dem på hela kroppen. från fötter till hals. såg ut som stora landskap som svullnat upp, nässelutslag heter det tydligen. ensam och rädd ringer jag gråtandes till mamma och frågar vad det är för fel på mig, vad jag ska göra..  tur att mamma finns.
hon skickar dit allergi experten till morbror jag har som stoppar i mig tabletter och ger mig salva. utmattad av tumultet och febern så slocknar jag och utslagen försvinner med tiden..


ibland känner jag mig som en liten hundvalp.. som förbrilt hämtar tofflorna, tidningen, slickar mig fin varje dag och viftar glatt på svansen och spelar söt.. rullar runt osv allt för att göra tillfreds.
ett exempel var nog i lördags.. jag vill inte vara med om det igen. men jag märkte trots allt.
jag tänder nog på att bli sårad... alla har vi våra fetisher i guess..



gör mig frisk nu, så att jag kan börja träna.nu blir det bolt, synd att jag inte har glass.. tecknad film och glass gör alltid en frisk :/

u can call me madesträv.



Kommentarer
Postat av: Nina

oj oj.. att jämnföra sig med en hundvalp?

att göra allt för att göra någon annan nöjd?

we got some serious problems..

sådär får det ju inte gå till..

kvinnor är starka! visa det :)

för övrigt tycker jag väldigt synd om dig..

ska försöka hinna med att köpa glass till dig på nån rast!!

krya på dig idag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback