i don't waist my time on a bum.. like you.

hm, nu får det nog vara slut med min öppenhet om mina drömmar, blir ju mongoförklarad och allt =)
haha neevars, men min senaste värda "komihåg" dröm var en farlig sexdröm med en riktig fiende, så ja.. jag tänker verkligen inte dela med mig av den, det är så att jag skäms! :)

annars funkar nog allt som det ska .. min röst har varit otillräcklig och sprungit iväg vid upprepade tillfällen senaste veckan.. allt från manliga madde, till sexiga madde och whiskeymadde.. jag var t.o.m jämnförd med en maffiaboss och janis joplin där ett tag.. men nu börjar allt återgå till det normala. coolt endå med alla komplimanger en sådan röst medför!

väntar fortfarande på lämpet. och träningen är förskjuten tills förkylningen lagt av (jag ser iaf ljuset där framme nånstans nu).  jag är iaf sjukt duktig med slutarökandet, inte för att jag nog nämnt nått tidigare, men håller det ganska mkt för mig själv, då jag tror att det är mkt psykiskt..


festen för joppe är tyvärr inställd..vi kunde inte matcha helger så det sket sig :/ jag&sambo planerar att komma på nån rolig temafest istället.. vi har en stor lägenhet o vissa kvällar lediga tillsammans, så vafan =) tillägga att hon är världens sötaste som skickade blombud med underbara röda rosor till mig till jobbet på alla ♥ dag.. åååh jag som älskar röda rosor! hon är verkligen bäääst, ska visa tacksamhet och fixa en tacomyskväll nu till helgen tror jag!!!
annars så vill jag nog gå ut på fredag.. känns så nu iaf.. men har inte planerat nått med nån.
så det blir nog ensam utgång :p



fick iaf en uppskattad dag med talin och alicia igår. mitt lilla troll. ♥. hittade massa söta hellokitty kläder, och tillfälligt nog inget till mig själv, så det blev en billig shopping månad detta :d Nu ska ja strax springa till jobbet.. hunnit städa kök hall och badrum idag.. imorrn blire mitt rum oså kanske det är någorlunda fint till helgen.. så man kan slappna av :)



tillståndet är oförändrat.
men det är nog bra så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback