det verkar som att tiden springer iväg.

fick min månadsmigrän häromdagen.. spydde som en gris och försökte gråta. men inget hjälpte och jag ville ta livet av mig.. först när jag lyckades bädda någorlunda med en handduk i badkaret och la mig där så kunde jag äntligen få lite ro och somna.. när jag vaknade några timmar senare så va allt bra igen. usch läskigt när det blir så, ja blir så rädd.

hade en väldigt minnesvärd lesbisk sexdröm.. minns konstiga detaljer. frågan är vart min fantasi är påväg.

jag vill planera midsommar nu, sen australien. ändring i schemat. men måste planera nu så ja kan ta ledigt.
var ska vi spendera midsommar, och hur? :) kollat på stugor i grebbestad.. hittar inga :S så var när hur?
och säg inte att det är långt kvar, för det skiter jag i =)


väntar fortfarande på lämpet. pengafrågan är ordnad. nu ligger allt på mig.
annars är det bara jobbjobb, sambohängande och mkt onödiga tankar.


även om jag inte borde, så undrar jag vad han gör och om han nånsin saknar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback