veronica maggio på repeat och ingen förbättring på körproven.. hf!

åh, hoppet är inte dött. Nästa vecka får vi reda på om Ninas och min australien resa blir av.
det är nog det bästa som kunde hända nu, att höra att alfred vill åka :D:D:D kunde inte fått en bättre nyhet!
kommer nog bli bästa sommarn nånsin, jag har sånna hopp :D!!!

upptäckte nyss att jag suger på dataproven.. får bara 75%rätt. VAD JAG ÄN GÖR. haha.. ja har gjort 3 prov.. och jag är helt slut. hur ska detta gå? väntar på att lilla alicia ska sluta vara så pigg och sova istället så hennes mamma kan ta en telefoncigg och ventilera lite med mig. behöver bli piiiggg. visserligen är det väl sängdags snart, körning imorrnbitti osen jobb såklart.

hoppas på fint väder på fredag så patrik kan få igenom sin påskdag. skulle va mysigt att träffa alla och göra ett försök till en framtida tradition.. påskmiddagen hos mormor är väl bara att glömma med mitt jobb antar jag :( be mamma skicka med lite jansson och ägg+hemmagjorda köttbullar så är väl min lycka gjord endå antar jag=)

kan inte släppa charlottes diagnos i sex and the city avsnittet häromdan, ligger det nån baktanke i det eller är det bara påhitt? finns det något som skulle kunna vara vaginal depression? isåfall är jag säkert på riskfronten.


kul att färjestad vann sm-guld. min brors lycka är gjord för detta år iaf =)
jag har kommit fram till att jag ska ge mig total alkoholförbud tills ja har mitt körkort i handen. inga undantag. är man inte hård mot sig själv så får man inget gjort =) Glad påsk förresten.. jag hoppar över den detta år..

hörde precis bästalåtenjustnu på mtv, och jag föll direkt. The Veronicas - Untouched. så rätt.. så rätt..

hur kan man sakna nån så mycket när den man saknar inte verkar sakna en ett dugg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback