är det okej om jag försvinner tillbaks till min bubbla? jag trivdes bättre där.

i feel so untouched and i want you so much that i just can't resist you.
it's not enough so say that i miss you
i feel so untouched right now, need you so much
somehow i cant forget you, i've gone crazy from the moment i met you

and i don't give a damn what they say, what they think
cause you´re the only one who's on my mind
i'll never ever let you leave me
i'll try to stop time forever.. never wanna hear you say goodbye..


låten går på repeat just nu.

måste även tillägga att dom som har spotify har tillgång till den bästa versionen av damien rice-rootless tree.
Den "lugna" acoustiska (stava:)) versionen. hittar den ingen annanstans. ska göra världens bästa playlist..
fast det blir en annan dag. känns som sängen ropar mitt namn, det har varit en väldigt lång dag.

fick bästa vykortet från srilanka häromdan.. angel gav mig en knuff. jag har ett år på mig.
jag måste sträva efter fulländan, den kommer inte söka upp mig.


önskar att kramar hjälpte mot allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback