rätt trött. med all rätt..

jag har fortfarande inte kommit nån vart.
mitt minne börjar bli sämre, men trots det så kan jag inte välja själv vad jag vill sudda ut.
varför känner jag som jag gör?
formatera disken tack.

S E M E S T E R


peace&love  bokat&klart
australien bokat&klart
malmö/köpenhamn bestämt&klart


små
måsten.
barcelonaboråsstockholmlisebergsjötorp


just nu vill ja ta körkort och ha min nya kamera. det är väl allt för tillfället.. gapar man efter mkt mister man ju ofta hela stycket. så jag får stänga av kropp själ o hjärta och tänka lite med hjärnan istället, förnuft delen.



brons på valborg då. det är väl nått att fira iaf.. ska bli gott med öl&adiam dymott i goda vänners lag.
men nu i helgen blire soft med nina. restaurang, bio och hela köret. supermys så att säga :D
jag är inte olycklig... jag är bara inte lycklig.

Kommentarer
Postat av: Nina

vi kommer garanterat ha den bästa sommarn hjärtat :)

Utan dig skulle jag nog inte ens sett varberg :D

thanks for bringing me goooood memories :)

Pusspusspuss

2009-04-19 @ 14:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback