ge mig avkoppling..

jag måste lära mig slappna av. koppla av. chilla.
kommer aldrig ta körkortet annars.
är som en livrädd kyckling på en nåldyna typ.
mår illa, kallsvettas, ont i magen, vill gråta osv.
hur ska ja kunna koppla av när jag känner mig så stressad?
stressad att bli av med det här, släppa det från mitt bröst. kunna andas igen.



just nu känns allt jävligt tungt. även om jag har så sjukt mkt att se fram emot.. så kan jag inte slappna av. inte än.
tur att mark knopfler/emmylou harris och lifehouse finns.. det är väl så nära avkoppling jag kan komma.
det kommer fortsätta ett tag till.. tänk på mig, be för mig och håll tummarna att jag tar körkort.
just nu betyder allt annat ingenting.


/alone and forsaken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback