oh, jag ser hösten och alla dess färger.

livet känns mer än underbart för tillfället.
bästa släktlördagen. kräftskiva, sällskapsspel rom&cola :)
min söta kusin sanna är så skön att jag kan inte göra annat än skratta och brorsan är grym, hockeymatchen var inte det minsta tråkig. älskar att komma hit. finns nog inget som kan få mig att må så bra som sjötorp.

solen skiner, värmer riktigt, va näst bäst på tipspromenaden i morse och ska ta hem mammas spinningcykel så jag blir fit inför thailand.. :)

har iof vart nykter en månad nu
. weeihoo. det räcker gott o väl! men kommer bara dricka vid special occasions (STAVA!)
så som födelsedagar o roliga fester! så gryyt torsdag: rolig festtillfälle och
så har bestämt mig för att dricka en flarra rött på lördag, patriks maskerad som jag längtar så dant till! =)

det kommer bli så jävla bra!!!!!!!!

dagens appråpå: Även om du dödar hunden så läker inte bettet. så bara att stryka det på listan :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback