oh, jag delar med mig lite av mitt liv iaf.

jaha, så ligger man här igen =)

haft två typ mysdagar med fennie, vääldans uppskattat. tur att hennes karl försvinner ibland så vi kan ha FF hemma hos henne:) roligaste  va väl att jag inte förstod va felet var med sconesen efter att ja hällt i 2 teskedar salt.
vadå är det för mycket eller? :)

våra katter har för tillfället nån slags hopp/spring lek.. inte konstigt att våra grannar klagar. vi måste iof på nått vis på dom att sluta suga på människors örsnibbar/bröstvårtor och halsar. "såhär får man helt enkelt inte bete sig"..
bara mammor som får ägna sig åt sådana saker, inte några smååå flickor inte ;)

gryt blev som förväntat. jag och 4 pratglada herrar begav oss en solig torsdag. efter många "jag tror vi ska åka hit" så kom vi fram till ett mysigt stort pensionat där mattias väntade med välkomst bubbel. 3 rätters (kaffe&konjak blev efterrätten) och massa alkoholintag. minnet är dock solklart (ja johan, ja minns fortfarande att jag och anton hade rätt angående hur många procent agave de ska va i tequila.. eller rättare sagt, minns att du hade FEL :D ) fram tills bastun.. där slutade kollen på vad jag druckigt när mattias bärde in en platta iskalla halvliters bärs och praktiskt taget hällde i oss.. haha.

slutade med att jag morgonen därpå vaknar av solen.. liggandes i mitt rum, (bytt om osv) och undrar hur fan ja kommit dit. slår på per tills han vaknar och undrar vad som hände.
"joo.. johan hjälpte dig upp, du hade ett skrubbsår på knät och trodde att du skulle förblöda, tror de va efter att du och anton haft ett djupt samtal"..

hm.. va? hahahaha.. ja som sagt. ja hade levt rövare och kört med per som fick springa och leta efter mina kläder.. som jag tappat bort efter bastun.. hade gormat om att jag inte tänkt åka hem i en jävla handduk elle nått.. kan hänt att jag även gick omkring i gympadojjor och handduk ett bra tag .. sa per. HAHA? .. jag älskart.
så hej.. första fyllan på en månad. och det va fan värt det!!!

sen blev de födelsedagsfirande på lördagen för patrik .. maskerad o grejjer som blev riktigt lyckat. alla va så fina och ja&lis röjjde som katt&mus :)  mellan hamlet och platens lyckades jag även hinna med lite djupa samtal om kärlek med någon som jag dömde ut innan jag gett henne en chans. Hon tänker bra och jag gillar fan henne, så ursäkta än en gång för mina gamla barnrumps fasoner..  u go girl! 
..i början av kvällen trodde jag att ja skulle få med mig en gynekolog hem.. men slutade med en farao istället. så ja. inga tydliga bortgörande, bra innehållsrik kväll och ett mysigt slut!


ledig fredag med storstädning på ingång..  jobb&släkt på besök för att fira mig på lördag.
seeeen ere bara typ 2 veckor tills ja åker till thailand och innan det även min alldeles egna födelsedag.
som jag aldrig kan sluta tjata om :) weeiiii


dagens appråpå:
va är det för likhet mellan min kattunge och "han".? = ingen av dem förstår ordet nej =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback