oh, så har vi den dagen på månaden då vi känner såhär.

skrev världens längsta deppigaste sjukaste blogginlägget nyss. tog ett bra tag tills jag formulerat allt rätt.
sen tog jag bort allt. u cant always be on top! och ibland tar jag ut det på fel person.


idag ska jag sova själv, ta hand om mig själv och bara bry mig om mig själv.
sen är jag myssugen. mys med nina står på listan imorrn. säkert dricka alkohol och prata om andra mys.
i helgen blire bara mys och jobb, skönt. ska berätta massor om thailand bangkok och min semester.
visa massa bilder. mysa med sötaste tussan och världens bästa bejbi. vad är kärlek om inte det.


förlåt. gånger två.


dagens appråpå: mitt intatuerade hjärta säger nog allt jag inte kan säga själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback