oh, kort uppdatering =)

myysdag igår, fikade med talin&alicia, sen gjorde även emmie bengan&nina oss sällskap. Alicia är världens sötaste bebis. jag lyckades.. den enda förutom talin. få tjejen att somna i mina armar!!! jag är förälskad. jag ska kidnappa det lilla krypet och rymma nånstans. hon är bäst!

en sjukt stressig jobbdag följde, full matsal, vilket som såklart inte är ovanligt på hamlet nuförtiden. sen kväll slutade med öl och babbel med johan&patrik.. kom fram till massa viktiga saker och skrattade/delade med oss massa roliga minnen =)
har iaf utökat min att göra innan jag fyller 30 lista (förut va det 20år men jaja)
utökning: -ha orgie, -ha sex på en toa under en fest (igen!), -ha sex med en clown.
haha.. mm de blir nog bra det där. johan lärde mig iaf mitt nya motto.
-Hellre ber jag om ursäkt än ber om tillåtelse =) ..

kom hem halv fem. slockna inte förren en timma senare och upp vid halv elva. inte ett dugg bakis. jobb lunch oså nu jobb kväll. livet är allt bra hårt. men ledig fredag och lördag kväll iaf.. då blire party mina nära&kära=)
mer southpark åt folket btw!!!!


dagens appråpå
: så, jag har kommit fram till, att det får helt enkelt inte bli konsekvenser. jag ska fortsätta leva för dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback