oh, (åh) så ere fredag igen..

japp nu har ytterligare några dagar flutit förbi.. i onsdags så blev besöket hos esmeralda och leandro av, hannah min jobbarkompis hängde med.. drack lite öl och väntade in nina, illfärd till stan, snabbfixning och träffa nisse gabbe&packe hos honom.. där blev det mer alkohol och johan joinade oss så småningom. färd mot platens där jag lyckades ta ut 200 och tydligen tappa dem eller glömma dem i automaten. för ja hade dem inte efter det.. patrik fixade iof in oss gratis. (tack!) och vi kunde släppa loss på platens.

fick reda på att min jobbarkompis ljugit för mig ända sedan vi började jobba ihop. fett jobbigt att få reda på att hon haft sex med david.. inte hon, mitt jobb är heligt.. nu är jag bukis med min jobbarkompis.. genom min största kärlek.. usch.
synd att hon inte var den som berättade.. men men det var längesen.. hon kände inte mig och det är trevligt att vi hade sex med samma kille sammtidigt. USCH.

aja.. jag svalde det. tillfälligt upprörd bara.. kan förstå att hon aldrig fick bra tillfälle att erkänna på. dansade iaf och drack som galningar.. gabbe va lika söt som vanligt men drack visst lite för mkt. så jaaa.. han var jättemysig till en viss gräns då han va asjobbig.. haha men som sagt. jag har med de dagarna, och han tänkte att han skulle se till att få en jävla sista partydag då han åker om 2 dagar.. orkade mig upp till jobbet dagen efter trots att det blev rätt sent då det typ tog en timme bara att komma hem från platens.. ännu mysigare var det att det låg ett bakfyllemonster kvar i min säng när jag kom hem =)

torsdagen blev rätt slappisdag med spabad och ta hand om mig själv mys.. och idag kommer mamma =)
ingen aning om vad som händer idag mer än att jag ska träffa mamma på en öl ute iaf..
mys med nina ett tag antar jag.. lite skitsnack och vin lr nått?

jag mamma och nina har ju haft rätt roligt förr.. sälen t.ex hehe. lägger upp en assnygg bild på mamma.. hahahah älskar dig :D



dagens appråpå: hoppas jag hinner träffa mysmongot nått mer innan han åker.. unfinish buisness!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback