oh, så jobbar ja ihjäl mig ungefär.

nu sitter ja här.. har några minuter på mig innan jag ska gå och möta nina vid rese, ett glas vin & "kolla på folk".
alltid trevligt...

atkins funkar för övrigt bra. men men, svårt de där med alkoholen, ibland vill man ju ta en öl..
annars så finns fantasin, åt köttfärs champinjoner zucchini och svarta bönor idag.
gooodaste bönorna, trodde aldrig ja skulle bli en sån där bönmänniska. haha

gjort en del ovanliga saker, storstädat nisses lägenhet?
jaah, låter lite tokigt, men vi klev in och kom fram till att visserligen är han ungkarl, men vafan?
slet arslet av oss. jag gnuggade glaset runt duschen för glatta livet utan resultat tills jag upptäckte bästa medlet,
ja, konstigt nog så gjorde det mig överlycklig och jag va glad resten av den dagen :)
sen fick angel, som ja tillfälligt bor hos nu, för sig att låna hennes lillasysters eu-moppe.
där förlängde vi livet en hel del, haha 35km/h asgarvandes. snygga hjälmar och jag gjorde tuff tuff ljud.
det gick inte fort.. hahaha människorna vi åkte och hälsade på undrade vad vi gick på. inte konstigt kanske..

hittills har ja vart ledig 3 dagar denna månad. känns rätt bra, skön lön i juni. då jag förmodligen får skattepengarna med :) så planerna för sommarn kan nog bli av.. öland midsommar. malmö/köpenhamn minst några dagar.
och så tillslut göra om våran vecka i korfu... behöver nog det.

nu ere typ exakt en vecka kvar tills vi flyttar. gjort event och roat mig på facebook. så inflyttningsfesten blir röj :)
hela den helgen blir röj, tagit ledigt fre lör sön. skönt.. längtar. jobbar varje dag tills det :/
men som sagt. sålänge ja jobbar så slipper jag tänka. jobbet tar upp min tankeverksamhet totalt.
rätt bra. för jag vet inte mkt mer än jag visste förut.

-hur går det med han då? har de hänt nått nytt?
-nee inte pratat med han på evigheter. .. jag vet inte.
-jaha det kanske är bäst så då? vill han träffa dig så hör han ju av sig.
-jag föredrar att inte tänka på det, ja går hellre på bortförklaringar än inser sanningen.
.. det är hopplöst. jag är hopplös.

stackars gammal dam som gick med tunga kassar häromdagen, stark ungdom som jag är erbjöd ja mig att hjälpa. frågan är bara om de räknas som god gärning, då jag tänkte efter att ja kanske gjorde de för den goda gärningens skull, inte för hennes. eller klart ja skulle göra de för hennes. men jaa ni förstår va ja menar. konstigt.

dagens appråpå: om skratt förlänger livet, så måste ståuppkomiker göra goda gärningar varje dag.


Kommentarer
Postat av: Emmie

Ett gott skratt forlanger livet men tiden gar ju fortare nar man har roligt. sug pa den du;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback