oh, man tar inte med sig bestick till en restaurang.

dagarna springer iväg. och jag är tröttare än tröttast.
men bästa är att vi e ett helt gäng nu, underbara vänner, som kommit fram till att denna sommar, denna sommar kommer bli den bästa någonsin. det har vi på känn :)

måndagen flög förbi med jobb och möte på frimis med tillståndsenheten. (för nu har ja snart tillstånd att va själv på hamlet)
haha roligaste. jag hade en hel del dumma frågor som pappapolis gärna svarade på.
fick klart för mig att vakter FÅR INTE ta legitimation när man ska in på krogen.
inte deras uppgift och de får inte heller delegeras den uppgiften. så.. ja lovade att göra ett personligt test, då jag vet att så är inte fallet här i lkpg, de flesta krogar har rätt så dryga vakter som gärna tar legg.

efter vare mys hos familjen dankha. då lillasyster hade haft högläsning ur min blogg om att ja hoppades i hemlighet på dolma så vare det som var framdukat, pinsamt värre då jag inte visste att hon läste den. haha ja kände mig rätt krävande:$ men då hon gör godaste dolman så hoppas ja hon vet min uppskattning :)
sen blev de ju yatziki med, hahahaha. ja, tzatziki utan vitlök såklart :)
hade djupa samtal om bröllop och framtidsplaner. iiiiih måste köpa typ balklänning till bröllopet. bästa, jag längtar.
min bästis sedan lekis ska gifta sig. hon har verkligen lyckats med allt :D

igår vann ja en femhunka på maskin och gjorde av med den på mig/ida. shaker på 55an och drink på barbq. trevligt värre, hann pratas en hel del och sov skönt med en mysig idis. ville aaaaldrig gå uppi morse. segast i stan ja. men men joooooobba på sa ja!


hjälpa nina att flyttpacka idag, tvätta inatt och jobb/hjälpa angel att flyttpacka imorrn.
sen flyttar vi, har underbara killkompisar som ställer upp och hjälper till. bästa.
lördag så ska ja se julie dansa bal såklart, hitta kläder kanske och så har vi fest.
under tiden ska vi även hinna packa upp och grejja. haha de kommer bli great.
Ida från sthlm och petra från nyköping kommer och festar med oss lördag. riktigt finbesök!

samtal med kusin (inga namn:)) :

jag -men ta med dig han då, kan ju se det som en dejt lr nått.
hon -nefan, de kanske kommer andra till din fest ju, Du vet, man tar ju inte med sig bestick till en restaurang direkt.
hahaha ja dör, bästa bästa bästa.

dagens appråpå: ja, det är uppmärksamheten som är boven. uppmärksamheten är den som gör att man gör saker man inte borde göra. fy för den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback