oh, låt mig komma in, jag vill bli din.

hela världen är så underbar, bara man får ett svar. repeat repeat repeat.

jag blir bara ledsen när ja hör hur mycket fel det är på mig, att jag aldrig förstår och att ja aldrig bryr mig. hur full du än är, så gör det alltid lika ont. kände att jag behövde få det ur mig..



döseg, kom precis ut ur duschen, ska bli riiiktigt skönt att sova idag kan ja lova.


skön helg. även fast ja jobbat dagarna känns de som ja hunnit med en del.
i fredags tog ja mig i kragen och drog på förfest hos grabbarnagrus i tannefors.
den ena va fullare än den andra. stiger in, nån sitter o fixar musiken, tomma halvsovandes i soffan, och kim stiger in, sluddrar en hel del och ja fattar noll.. vad har ni gjort? .. jo , ja missa nyss världens shotrace.
brorsan hade vart i tyskland, och det va tvunget att provsmakas. haha de turades nog om att spy från balkongen och toaletten. som tur va kom tjejerna och det bidde utgång. efter att även jag fått provsmaka på barskåpet så blev de en lyckad utgång, vi har iof alltid roligt :) ja o lis yrade en hel del, minns nog inte de 2 timmarna på platens för väl:) men de gör inget.. hittade en sötnos som roade mig med att för en gångs skull vara fullare än mig, yeees :) . han är mysig.

gårdagen blev de tacos och eurovision hos talin. världens mysigaste hus på världens mysigaste ställe och världens mysigaste kattungar. jag roade dem med att få min allergi chock jag fått den senaste veckan, som ja inte ritkigt kan förstå va den beror på.. fel låt vann och vi dog övergödda efter lite sängprat. imorse ville jag inget annat än att stanna i tystnaden och solen på hennes altan. men icke, jobba morsdag, ja de kan madeleine som har sin mamma 20 mil bort tyckte min chef. haha..

ska träffa jena imorrn, världens bästa :) (jaja ja överdriver verkligen inte) mysa hemma hos henne och ja ska bli insatt i planeringen inför hennes bröllop. gud så spännande. fick världens chock över att hon flyttar till sthlm.
hallå lämna mig inte nu när ja e hemma!! ... aja, ja får nöja mig med att de inte tar så lång tid att hälsa på varann endå. den gång i halvåret vi lyckas få tid med varann.  undra om de e för mkt att hoppas på dolma? :)

fixa flyttningen av internet imorrn. beställa alkoholen inför helgen, ska köpa några plattor bira att bjuda killarna som är söta och hjälper oss på fredag. och såklart sprit till bålen som ska finnas på lördag.
helgen kommer att bli innehållsrik.
frågan är bara vem som ska få äran att inviga min säng med mig. kan de hända att de blir nina? :D


dagens appråpå: fått en rolig norsk som vän efter platå i torsdags. mjukisklädd och nykter lyckas ja endå fixa vänner, han tipsa om dansbandsfylla igår på vallapark, och avslutade natten med att ta hem en bänk från kyrkogården klockan sex på morgonen, för att laga den. haha ja skrattar ihjäl mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback