oh, de blir bara varmare o varmare

nykter utgång i fredags.
vägen in till stan andades jag öluft. kändes som grekland, rakt av. underbart.
kalle bah på harrys, skön musik de där. trodde ja lyckats banda allt, men de blev bara skit av det.
en staropramen och uteservering ♥
hemgång innan tre och lång nattpromenad med nemo!


jobbat mestadels, lite fylleslag på maggio i torsdags. hon va ingen rolig artist. sjöng få låtar och gjorde ingen extra låt. men ja fick iaf höra min "stoppa dig" .... sen att ja råkade fylle smsa och yra lite.. det hör väl bara till :D
bakis fredag gjorde att jag förblev nykter :).. men igår fastnade jag vid stångå "strand" med några vänner,
vodka och kubb i sanden. riktigt härligt. sen blev de bks uteservering, oså lite yrande innan vi tog halv 2 bussen hem.

så helgen har de varit tidig hemgång, rätt underbar kvalitetstid och mycket funderande.
nina sa att han skulle ut igår, så ja gick hem.
jag ville så gärna se han. men sammtidigt inte.

mådde illa av förvirring..
såg hans ex iaf. fyy va fiiin hon var. verkligen.

ja gick hellre hem än blev mer sårad.

dagens appråpå:
ibland gör man bäst i att bara blunda.

Kommentarer
Postat av: jennifer :)

hoppas du får en bra dag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback