oh, tjuvringare

fortf. torsdag, del 2 :)

men läst några vänners bloggar, och marcus va nog roligast även fast emmies va mest informationsfull :p
han har fått nån rolig stalker som tjuvringer honom.. kom att tänka på min gamla tjuvringare.
vad hände med han, hon eller den?
personen som ringde mig, dag som natt.. för att bara lyssna.
var iof rätt skönt tillslut. den ringde så ofta att de blev till en vana.
fick lära mig att ett tryck betydde ja och två tryck betydde nej (knapptryckningar pratar vi om då)
ja fick rätt bra svar iof. bollade frågor med nån helt okänd person för mig...
sen bara slutade allt. eller .. ja fick ju ett liv och slutade svara på telefonsamtalen..
sen gav "den" upp.. och ja har hittills inte fått reda på vem det var.
ja hörde inte ens andningar. bara dessa knapptryckningar...
rätt sjukt när vi tillslut kom fram till att ett va ja o två nej..
fatta hur sjuk ja kände mig när nån bara satt o tryckte på knappar först,
tills ja skämta o sa: ett e ja o två nej va?.. och "den" svarade med ett tryck.
o ja sa : är det ett skämt.. och "den" svarade me 2 tryck...

vem är/var du? ja vill väll tacka dig för ditt engagemang :)



''''
esme gjorde dagens bästa.
-leandro ge madeleine hennes mobil, så får du min istället.
leandro gav lydigt mig mobilen.
-lurad, stick med dig. du har egna leksaker.
hahahahaahhaa.. leandro såg helt förvånad ut.

'''''''
liiiis är för bakis för att leka med mig.
men kanske blir lite biljard eller nån aktivitet med ninis.

.. här dricks de cola istället för öl. godare t.o.m
tog ja upp att leandro försökte sno min mobil häromdan? ja ska börja gömma mina grejjer..
sen ville esme att ja skulle påpeka att jag är mobbad som kallar mina ögonvitor för äggvitor..
jaa ja vet .. männskligt att fela kallar jag det :)


notis till förra dagens appråpå: dagens nedgång måste vara min dröm. den va inte rolig. hoppas inte den händer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback