oh, så tar vi en nattuppdatering

ah för att tillägga så ringde emmie från london och va en full pain in the ass igår :) mohaha!

så har ytterliggare en jobbdag gått.. avslutade den med att få skjuss i sofias grymma bil, med emelie som chaufför, skönaste turen på länge.. hög bas, skön låt och riktig fart.. åh va jag älskar att åka bil. saknar faktiskt bilfärderna med nissen. - du får ta med mig som bihang om du ska åka nånstans längre nån gång :p

jobbar 11.30-14.30 16.30-01.00 imorrn.. nästan 12h. blir säkert det med..
kommer säkerligen mingla förbi platens, om inte för att dricka så behöver jag säkert lite kramar av mina kära vänner.
känner mig hemskt oälskad för tillfället, typ värsta känslan, besvikenhet och tycka synd om sig själv.
hur ska detta gå?

kvalitetstid med esmeralda söndag? jag hoppas på film & tacoskväll.
skulle inte ha nått emot att leandro kom och lade sig och myste, som han gjorde så sött en annan gång.
all kärlek är välkommen!

dagens andra appråpå:
känns som om jag gräver ett hål i sanden åt mig själv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback