oh, så har ja blivit hypokondriker.

då var det ny dag. dag 2 för vissa saker.
upptäckt ett oroande fel. sökt och hittar inget svar jag vill höra.
får kolla upp det där. hoppas fortfarande på det bästa.
man blir ju hypokondriker rätt snabbt.
är jag döende eller vad är felet? :p

som jag misstänkte blev ja väckt vid sextiden imorse igen. lite hårt efter nattbesök och andra saker som gjorde att man inte riktigt kunde sova. men det funkade, vägen till dagis va nog en av de kallaste. men blev snabbt varm när jag fick in en liten hand i min :)

heldag med talin, kina, massa affärrer och fixande. nu vet ja iaf rätt mkt om barnvagnar. bra för framtiden i guess ;)
hon den stackars fick lida med min livskris iaf.. haha. från att aldrig vilja ha rutin, sova på mornarna och resa världen runt. har jag nu kommit fram till efter noga övervägande att jag vill helt tvärtom. hon säger att jag vuxigt. jag tror bara att jag har livskris och nu insett att de e dags att ta tag i mitt liv.. jag ska ge sluta bara leva. jag ska tänka på framtiden. känns braaaaa :)

lovar. nästa vecka vet jag mer. :)

fick reda på att min slutlön kommer inom 2-3 dagar med. så ja har hittat finaste klänningen, och 3 par underklädes sätt i sköna färger som jag bara måste ha. känns lyckat.
fika mys i solen med nina imorrn då (kommer säkert regna) mer leandro tid, och middag med lis hos talin?
jaa ska nog få tiden att gå. sen kommer ja ha jobb i hjärnan så ja måste passa på.


dagens appråpå: jag har bara yrat nu. men det känns skönt, får ja inte läsa så får ja iaf skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback