oh, påskhelgen är över.

galna dagar.



onsdags: trevligt att träffa emmie, massa prat med idis. nått hände, nina tror jag blev drogad. jag minns ingenting
2 drinkar och en shot.. så det kan inte bero på alkoholen. sen har jag 2h black out om inte mer?
jag hade hallucinerat, yrat och försökt äta hennes mobilsladd. vakterna kasta ut mig (?) måste de gjort.. för tydligen satt jag utanför.. och polisen ville ta mig. jag minns ingenting, tur att folk har minne åt mig. vaknade jättepigg/glad. av att emmie stegade in och sa att nina bad henne komma för hon trodde jag var död.. läskigt att vakna utan att minnas nånting typ.. usch, blodiga armbågar typ.. ?

torsdags:
jobb, förfest hos nina, urartade liiiite.. men de låtsas vi som om vi inte minns.
vi har gått igenom allt nu iaf. och vi ska göra allt för att undvika att det händer igen.
tappade en 500-ring på krogen, och jag funderar på om ja ska skämmas eller skratta åt natten.. tur att jag blev "förbarmad över" och hemtagen iaf..  har nått konstigt minne av att ja träffa nån karl från norrköping som jag hånglade upp på trädgårdstorget. stämmer detta? :)

fredags: bakis delux.. mys hos emmie, jobbjobb, mer mys hos emmie. söta vänner som fylleringde ;)

lördags: påskmiddag med släkten. massa mys!  till rooomans födelsedagsfest med ninis&emmie.
roligt med lite nytt folk :).. in och hämta fribiljetter till blue heaven på barbq.. iomed att vi bara va 2 och ja fick 25 så hade jag kul.. gick och ragga folk längs hela ågatan."hej, ska ni med till blue heaven, fri entré en kvart till" fick in alla :).. haha askul!!.. buffe o grejjer, emmie va asplakat. träffa gamla godingar.. "hur går det med david då" var nog kvällens mening.. blev iaf inte ledsen. svarade så gott jag kunde och minglade vidare.. tomma min bääästis♥ va för full, blev utkastad. så vi drog till burgerking, och åkte hem till han och frossade. sen vare tydligen efterfest osv.. "madde, jag tycker synd om dig, som får stå ut med oss när vi är bakis, och alla våra fisar" .. hahaha jag älskar
 dig bebis!
image235
BAAAAAKIS! lustig bild överhuvudtaget. haha cepe?:)

väckt av desperat nina, jag var tvungen att åka hem och vara aktivitetsledare.
där va efterfesten fortfarande i full gång :).. 2 kockar i köket och fulla tjejer i soffan.. hahaha
nina trodde nästan att hon hamnat på akutmottagningen under natten.. och emmies halsband låg i tusen bitar över hela golvet.. galet tjejer! så kort sagt så va söndagen riktig bakis dag...  humorn var rätt hög och yrandet på samma nivå.. jag kan lova att jag aldrig mer orkar höra " MEN DET HÄR ÄR INTE RUMBA"

igår jobbade jag heldag. tog med mat hem till nina som vi myste med efter att vi tagit en öl på plaza.
idag ere jobb igen.. sen blir det nog utgång imorrn, nina lät rätt bestämd :)

15 dagar kvar till baaarca!



"I like that bridget jones thing you got going on" .
.kommentar till emmie.. haha :)

nina och jag har kommit fram att bara vi får sex tillräckligt ofta så kan vi bo ihop..


dagens appråpå: citat från meredith i greys anatomy
"ja kan inte komma över honom, ja kan inte låta han vara.
det handlar inte om sexet. det handlar om den där stunden efteråt.
då man känner sig så trygg.. så trygg.
det vill jag inte avstå från."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback