oh, efter regn kommer solsken

crazy life.

tur att leandro har en bra mamma.
vårat rättsystem borde funka bättre.
ingen ska ju behöva leva i rädsla,
vi bor ju i sverige som sagt..


bowlingkväll imorrn då.
mellan 5-8 tjejer.
kommer nog bli farligt..
måste öva mina skillz..
ne nu ljuger jag, ja suger på bowling.
men som ja ofta säger, man kan ju inte va bäst på allt :D
nina ska iaf inte få vinna. det är målet:p

jag mår lite illa.. men de e väl inte lustigt..
fick en läskig känsla av att jag behöver närhet i morse.
även om man ligger längst ut till kanten på dubbelsängen,
så saknas endå den där handen på ryggslutet..


nu ska ja söka jobb på .. de ni! sen ska ja mysa till det med liiiis.

 

 

dagens appråpå: det finns nedgångar, men heeeej de finns ju även uppgångar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback